آخرین اخبار
۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷
بحث فرهنگ ایمنی و سوانح سوختگی و پیشگیری از سبد ذهنی برنامه ریزان خارج شده است
بازدید:۱۱۴۴
صد آنلاین | نشست سوانح سوختگی و پیشگیری از آن عصر روز (شنبه ۱۶ دی‌ماه) با حضور تشکل های مردمی و NGO های فعال در این حوزه به ریاست سیداحمد علوی رئیس ستاد سمن های شهر تهران برگزار شد.
کد خبر : ۶۳۶۸۸

به گزارض صد آنلاین ، سید احمد علوی رئیس ستاد سمن‌های شهر تهران در این نشست با بیان اینکه این ستاد به منظور جع‌بندی اولویت‌های مورد نیاز جامعه تشکیل شده و وظیفه داریم  جامعه را نسبت به این اولویت‌ها حساس کرده و کنشگری کنیم.

 

سید احمد علوی ضمن ابراز تاسف از اینکه برخی از موضوعات مهم و حساس در جامعه اهمیت خود را از دست داده است، گفت: از این حیث سمن‌ها و NGOها نباید اجازه دهند که این موضوعات از اولویت برنامه‌های مدیران خارج شود.

 

رئیس ستاد سمن‌های شهر تهران می‌گوید امروز بسیاری از دغدغه‌های جامعه در رسانه ملی دیده نمی‌شود و متاسفانه بحث ایمنی از سبد ذهنی برنامه ریزان خارج شده است به گونه ای که بیمارستان‌های که دیروز  تخصصی بودند به بیمارستان‌های عمومی تبدیل شده اند.

 

سید احمد علوی پیشنهاد کرد که در خصوص سوانح سوختگی و پشگیری از آن کارگروهی با محوریت تشکل‌های مردمی و NGOها تشکیل شود و لازم است مجموعه‌های داخل و بیرون از شهرداری در این کارگروه حاضر باشند و موضوعات نیز در شورای شهر پیگیری خواهد شد.

 

وی افزود: در خصوص فاجعه پلاسکو اگر دغدغه معیشت کسبه این مجموعه وجود نداشت تصمیماتی که اتخاذ شده بود اجرایی می‌شد از وقوع آن فاجعه پیشگیری می‌شد بنابراین باید اهمیت موضوع را بالاتر ببریم.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها