آخرین اخبار
۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۵
بازدید:۲۷۱
صد آنلاین | فرمانده انتظامی کلانشهر مشهد گفت: ۲ متهم به ۵۰ فقره سرقت کابل‌های برق توسط ماموران کلانتری «مصلی» این شهر شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر : ۶۳۳۵۱

به گزارش صد آنلاین ، سرهنگ احمد نگهبان اظهار داشت: در پی دریافت گزارش سرقت‌های سریالی شبانه کابل برق در محدوده بولوار مصلی، و شیرودی و شهرک شهید بهشتی و قطعی مکرر خطوط انتقال برق، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

 

 

 


وی اضافه کرد: ماموران دایره تجسس کلانتری مصلی با بازبینی دوربین‌های مداربسته در محدوده سرقت‌ها یکی از متهمان که فردی معتاد و سابقه دار است را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی مشهد ادامه داد: مخفیگاه سارق و همدستش در پشت بام یک ساختمان مخروبه در محدوده خیابان شهید شیرودی شناسایی شد و تیم رسیدگی کننده پرونده آن‌ها را دستگیر و در بازرسی از محل مقادیری کابل برق به همراه ابزارآلات سرقت کشف کردند.

وی بیان کرد: متهمان ۳۶ و ۳۸ ساله در بازجویی‌ها به ۵۰ فقره سرقت کابل‌های برق در محدوده شهرک شهید بهشتی، بلوار مصلی، شیرودی، خیابان صدر و کارگران طی سه ماه گذشته و فروش اموال مسروقه به سه ضایعاتی اعتراف کردند.

به گفته وی، متهمان به دادسرا معرفی شدند و تحقیقات برای دستگیری افراد مالخر ادامه دارد.

 

کشف ۱۳۸ بسته تریاک آماده فروش

فرمانده انتظامی مشهد همچنین اظهار کرد: ماموران دایره تجسس کلانتری سناباد با رصد‌های اطلاعاتی به خبری مبنی بر توزیع گسترده مواد افیونی توسط فردی سابقه دار در منطقه خواجه ربیع دست یافتند.

وی افزود: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از شناسایی مخفیگاه متهم، محل را به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند و پس از اطمینان از فعالیت‌های مجرمانه اش با هماهنگی قضایی در عملیات ضربتی وارد عمل شدند.

نگهبان اضافه کرد: در این عملیات ضمن دستگیری متهم در بازرسی از محل ۱۱۰ گرم تریاک در قالب ۱۳۸ بسته آماده فروش، چهار دستگاه دوربین عکاسی حرفه ای، ۲ دستگاه دی. وی. آر به همراه ۶ دوربین مداربسته، یک عدد باطری خودرو، یک دستگاه کامپیوتر پراید و چهار دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه کشف شد.

وی گفت: متهم در بازجویی پلیس به خرید گوشی‌های تلفن همراه از یک جوان موبایل قاپ و خرید قطعات خودرو و دوربین‌های مداربسته و عکاسی از سه نفر از مشتریان مواد مخدر اعتراف کرد که طی ۲ عملیات مجزا سارقان در عملیات‌های غافلگیرانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی کلانشهر مشهد ادامه داد: این متهمان به ۲۵ فقره موبایل قاپی و ۱۵ فقره سرقت قطعات خودرو و سه فقره سرقت از مغازه در سطح شهر مشهد اعتراف کردند.

سرهنگ نگهبان گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

منبع: ایرنا

 

4561/ب

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها