۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶
بازدید:۶۶۴
صد آنلاین | مدیرعامل جمعیت هلال احمر کاشان از وقوع تصادف زنجیره‌ای در آزادراه کاشان - قم با ۵ مجروح و فوتی خبر داد.
کد خبر : ۶۱۰۵۶

به گزارش صد آنلاین ، منصور میرابوطالبی ضمن اشاره به وقوع حادثه تصادف سه خودرو با یکدیگر، اظهار داشت: این حادثه در اثر برخورد سه دستگاه خودرو وانت نیسان، تیبا و کامیون در کیلومتر ۲۰ آزادراه کاشان - قم به وقوع پیوست.

 

 

 

 


وی با بیان اینکه همکاران ما در هلال احمر شهرستان کاشان پس از دریافت خبر بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند، افزود: یک تیم عملیاتی از هلال احمر شهرستان کاشان جهت کمک و امدادخواهی به حادثه‌دیدگان و مصدومان این حادثه اعزام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر شهرستان کاشان در بیان جزئیات این حادثه، ابراز داشت: این حادثه چهار مجروح به دنبال داشت و یک نفر نیز در صحنه متاسفانه جان خود را از دست داد.

وی با بیان اینکه یک مصدوم این حادثه نیز توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی اعزام شد، گفت: علت حادثه توسط کارشناسان مربوطه در حال بررسی است و عوامل هلال احمر نیز اقدامات لازم را در این حادثه انجام دادند.

میرابوطالبی با بیان اینکه از شهروندان درخواست داریم قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند، تصریح کرد: قوانین راهنمایی و رانندگی ضامن سلامتی مسافران است و از این رو از رانندگان درخواست داریم نسبت به رعایت این مهم اهتمام ورزند.
4561/ب

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها