۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
بازدید:۲۵۲
صدآنلاین | شمس آذر در رده دوم کسب امتیاز از جدال‌های خارج از خانه قرار دارد و چشم به امتیاز طلایی برابر پرسپولیس دوخته است.
کد خبر : ۶۱۰۲۲

شمس آذر به دنبال غافلگیری پرسپولیس در آزادی

به گزارش صدآنلاین ، شاگردان سعید دقیقی در حالی راهی تهران شده‌اند تا برابر پرسپولیس قرار گیرند که حریفی سرسخت در خانه رقبا محسوب می‌شوند و امتیازات ویژه‌ای را کسب کرده‌اند.

 


آنها فصل را با کسب تک امتیاز خارج از خانه برابر استقلال خوزستان استارت زدند و در ادامه طی هفت بازی خارج از خانه این فصل موفق شده‌اند ۱۴ امتیاز کسب کنند تا بعد از ذوب‌آهن ۱۵ امتیازی و صدرنشین در جدول بازی‌های خارج از خانه، رتبه دوم را به خود اختصاص دهند.

شمس آذر برای رسیدن به این جاه‌طلبی خود موفق شده از سد حریفانی مثل تراکتور در تبریز، فولاد در اهواز، ملوان در انزلی و مس در رفسنجان عبور کند و مقابل پیکان نیز در تهران به تساوی رسید.  آنها تنها یک بار در خارج از خانه شکست خوردند که مربوط به ابتدای فصل و جدال با آلومینیوم در اراک است؛ جایی که این تیم همچنان با شوک کسر ۳ امتیاز مواجه بود و کابوس احتمال کسر امتیاز بیشتر نیز آنها را تهدید می‌کرد.

رفته رفته اما این تیم موفق شد با دستیابی به خودباوری لازم به امتیازات مطلوبی دست یابد و اکنون با احتساب ۳ امتیاز کسر شده در جایگاه نهم جدول با ۱۷ امتیاز قرار دارد.

باید دید شمس آذر در ادامه جاه‌طلبی این فصل خود قادر خواهد بود پرسپولیس را نیز با شوک بزرگی مواجه کرده و در خارج از خانه اینبار برابر حریفی دیگر به امتیاز مدنظر دست یابد یا خیر.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها
توهین سخنران مراسم ستاد پزشکیان به رئیس جمهور شهید سید ابراهیم رئیسی|ویدئو