آخرین اخبار
۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲
بازدید:۲۴۰
صد آنلاین | در میان بازیکنان فعلی دو تیم، ارسلان مطهری بهترین گلزن دربی محسوب می شود.
کد خبر : ۵۹۳۶۴

بهترین گلزن دربی، امروز روی نیمکت می‌نشیند

به گزارش صد آنلاین ، پس از حضور ثابت در سه هفته نخست لیگ برتر، ارسلان مطهری از دیدار برابر استقلال خوزستان نیمکت نشین شد و در پنج بازی اخیر آبی پوشان نیز، فقط در حد وقت های تلف شده دیدار برابر شمس آذر قزوین به میدان رفته است.

در واقع و با صرف نظر از آن چند ثانیه، می توان گفت که ارسلان در پنج دیدار آخر استقلال زمان کافی برای اثبات توانایی هایش نداشته ولی امروز امیدوار است تا بتواند فرصتی برای درخشش برابر پرسپولیس به دست آورده و مقابل این تیم به میدان برود.

 


نکته جالب اینکه در میان بازیکنان فعلی استقلال و پرسپولیس، مطهری بهترین گلزن دربی پایتخت محسوب می شود. این بازیکن در شهرآوردهای پیشین موفق شده بود که چهار مرتبه برابر سرخپوشان گلزنی کند و در اسکواد دو تیم، هیچ بازیکنی عملکرد بهتری از او نداشته است.

مورد عجیب ارسلان این است که او این چهار گل را در سه شهرآورد به ثمر رسانده و تمامی این سه مسابقه نیز با تساوی 2 – 2 به پایان رسیده که این موضوع نیز در نوع خود جالب توجه است.

باید دید که با حضور گوستاوو بلانکو و آرمان رمضانی، آیا کادرفنی استقلال و جواد نکونام به مطهری فرصت حضور در ترکیب آبی پوشان را خواهند داد یا خیر.

21458/ع

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها