آخرین اخبار
۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳
بازدید:۳۰۵
صد آنلاین | فرمانده انتظامی شهرستان ری از شناسایی و دستگیری پزشک قلابی دندانپزشک در شهرری با تلاش مأموران پلیس فتا خبر داد و گفت: یک کلینیک پلمب شد.
کد خبر : ۵۹۲۱۵

به گزارش صد آنلاین ، سرهنگ محمدقاسم طرهانی با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس برای پیشگیری از وقوع جرائم اشاره و بر حفظ امنیت و سلامتی مردم تأکید کرد و اظهار داشت: در پی مراجعه شهروندان به پلیس فتا این فرماندهی و اعلام شکایت مبنی بر فعالیت و تبلیغات یک دندانپزشکی در فضای مجازی که در اثر اقدامات آن مراجعین مبتلا به بیماری‌های عفونی شده‌اند، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 

 

 

 


وی افزود: با انجام اقدامات فنی و تحقیقات تخصصی مأموران پلیس فتا مشخص شد فردی با اجاره اتاق در یک کلینیک و تبلیغات گسترده در فضای مجازی اقدام به ارائه خدمات زیبایی و دندانپزشکی کرده که مراجعین پس از مدتی دچار بیماری‌های عفونی شدید می‌شوند که پس از انجام هماهنگی‌های قضائی، دکتر قلابی و مدیر آن مجموعه کلینیک پزشکی و زیبایی دستگیر و آن مجموعه پزشکی حسب دستور مقام قضائی پلمب شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه در بررسی صورت گرفته از محل موردنظر مشخص شد، این فرد هیچ‌گونه مجوز و مدارک پزشکی ندارد گفت: متهم در ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی بود اما پس از مواجهه با ادله و مستندات پلیس لب به اعتراف گشود و اظهار داشت سالیان قبل 2 ترم دانشجو پزشکی بودم و ترک تحصیل‌کرده و حالا به دلیل مشکلات مالی اقدام به این فعالیت غیرمجاز کرده است.

سرهنگ طرهانی در پایان ضمن اعزام متهمان به مراجع قضائی خاطرنشان کرد: از عموم شهروندان می‌خواهیم جهت درمان و دریافت خدمات پزشکی و دندانپزشکی به مراکز معتبر پزشکی و دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان مراجعه کنند و در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک از طریق سامانه تلفنی 110 به پلیس اطلاع دهند.

4461/ی

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها