آخرین اخبار
۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲
بازدید:۹۹۴
مدیر حج و زیارت استان همدان گفت: در تاریخ‌ ۱۱ دی ماه و ۱۵، ۲۰ و ۳۰ بهمن ماه ۳۶۰ نفر از همدان در مرحله اول به حج عمره مشرف می‌شوند.
کد خبر : ۵۹۱۷۴

حمیدرضا واحدنژاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران در محل دفتر حج و زیارت استان اظهار کرد: در مرحله اول اعزام حجاج به سفر حج عمره از استان همدان چهار کاروان ۹۰ نفره در تاریخ‌های ۱۱ دی ماه، ۱۵، ۲۰ و ۳۰ بهمن ماه اعزام خواهند شد. 

 

 


وی با بیان اینکه نخستین کاروان عمره کشور ۲۸ آذر از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) پرواز خواهد کرد و این مرحله تا نهم اسفندماه ادامه خواهد شد افزود: در مرحله اول ۷۰ هزار متقاضی از کشور در قالب ۵۵۰ کاروان از ۱۰ ایستگاه پروازی عازم جده می‌شوند.

مدیر حج و زیارت استان همدان با بیان اینکه اولویت فیش‌های ملی و ملت از یک تا ۱۵۰ میلیون تومان است تصریح کرد: اگر طی ۴۸ ساعت متقاضی هزینه لازم را واریز نکند، جایگزین انجام خواهد شد همچنین افراد برای آگاهی از اولویت تشرف می‌توانند به سایت haj.ir مراجعه کرده و یا کد دستوری *۴*۶۴۵۱۱# را شماره گیری کنند. 

وی با بیان اینکه عمره رجب و شعبان هم در همین مرحله قرار می‌گیرد و برای عمره رمضان پیگیری‌ها در حال انجام است که در صورت قطعی شدن اطلاع‌رسانی انجام خواهد شد ادامه داد: متقاضیان عمره از ساعت ۱۱ امروز چهارشنبه ۲۲ آذرماه  به سامانه omreh.haj.ir مراجعه کرده و برای گروه‌بندی به دفاتر زیارتی از ساعت ۹ صبح فردا مراجعه کنند.

 

 

واحدنژاد با بیان اینکه ۱۰ گروه قیمیتی از ۴۰ میلیون تا ۴۴۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تعریف شده است خاطرنشان کرد: همدان جزو ایستگاه‌های پروازی استان تهران و فرودگاه امام خمینی(ره) است که تا روز ۱۲ دی روزانه دو پرواز و از ۱۳ دی تا ۱۰ اسفند ماه روزانه چهار پرواز در سطح کشور انجام می‌شود. 

وی با بیان اینکه گذرنامه افراد باید از تاریخ پرواز حداقل هفت ماه اعتبار داشته باشد گفت: دفاتر زیارتی در روزهای پنجشنبه و جمعه تمام وقت فعال خواهند بود.

 

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها