آخرین اخبار
۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۵
بازدید:۶۰۱
صد آنلاین | استقلال خوزستان در شرایطی در بازی بعدی خود مقابل پرسپولیس قرار خواهد گرفت که چند بازیکن این تیم به دلیل مصدومیت و محرومیت غایب خواهند بود.
کد خبر : ۵۸۵۹۹

تبعات شکست استقلال خوزستان پیش از جدال با پرسپولیس

به گزارش صد آنلاین ، استقلال خوزستان در بازی هفته دوازدهم خود مقابل نساجی در قائمشهر قرار گرفت و در نهایت با یک گل شکست خورد. این در حالی بود که شاگردان سیروس پورموسوی بارها تا آستانه فتح دروازه رشید مظاهری نیز پیش رفته بودند و با موقعیت‌هایی که داشتند، می‌توانستند با امتیاز از این بازی خارج شوند.

 


با این حال مصدومیت دو بازیکن کلیدی استقلال خوزستان در اواسط نیمه اول این دیدار باعث تغییراتی در تاکتیک این تیم شد. حسن شوشتری، بازیکن تاثیرگذار استقلال خوزستان که آخرین گل این تیم در جدال با سپاهان را نیز به ثمر رسانده بود، در دقیقه 12 به دلیل مصدومیت از ناحیه کتف از زمین خارج شد و بلافاصله به بیمارستان منتقل شد.

عظیم گوک مدافع میانی استقلال خوزستان نیز در دقیق 34 مصدوم شد تا جای خود را به متین کریم زاده بدهد تا به این ترتیب سیروس پورموسوی با از دست دادن دو بازیکن خط دفاعی و میانی خود، با چالش بزرگی ادامه بازی برابر نساجی را دنبال کند.

با پیگیری‌های صورت گرفته مشخص شد که این دو بازیکن قادر به همراهی این تیم در جدال بعدی آبی‌پوشان که مقابل پرسپولیس خواهد بود نیستند.

امیرمحمد محکم‌کار نیز در این بازی با دریافت کارت زرد، چهار کارته شد تا بازی بعدی این تیم که برابر پرسپولیس خواهد بود را از دست بدهد.

این در حالیست که با اتفاقات پیش فصل و اختلافاتی که میان کادرفنی و مدیریت وقت باشگاه بود، این تیم نتوانسته بود در نقل و انتقالات موفق عمل کند و با ادعای امیرحسین پیروانی، مربی این تیم در حال حاضر با 12 بازیکن بزرگسال کار را دنبال می‌کند. اتفاقی که البته می‌تواند در آستانه بازی با پرسپولیس چالش بزرگ و سختی را برای پورموسوی و استقلال خوزستان شکل دهد و باید دید جوانان این تیم قادر خواهند بود از فرصت به وجود آمده برای نمایش درخشان برابر پرسپولیس سود ببرند یا خیر.

214589/غ

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها