آخرین اخبار
۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۴
بازدید:۵۷۰
سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان امروز پنج‌شنبه 16 آذرماه در دیدار نمایندگان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان گفت: فعالیت‌ها و کارهای صورت گرفته توسط دانشجویان بسیجی در عرصه‌ی جهاد تبیین چشم‌گیر و ستودنی است.
کد خبر : ۵۸۱۹۳

 سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه امروز پنج‌شنبه 16 آذرماه در دیدار با نمایندگان دانشجویی دانشگاه‌های استان ضمن گرامیداشت این روز اظهار کرد: تلاش‌های دانشجویان بسیجی همواره ستودنی بوده و زحمات آنان در همه‌ی زمینه‌های علمی و جهادی در استان چشم‌گیر بوده است.

 

 


وی افزود: دشمن همواره سعی داشته است که هجمه‌های سنگینی را بر بدنه دانشجویی کشور وارد کند که اغتشاشات سال گذشته نمونه‌ی بارز آن است.


فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه هجمه‌های دشمن را منتج به یک زمینه ندانست و تصریح کرد: هجمه‌های دشمن در ابعاد مختلف اقتصادی،‌سیاسی و فرهنگی است.

وی ادامه داد: دانشجویان علی‌رغم این هجمه‌ها فراتر از حد تصور عمل کرده و برای مقابله با دشمن بیشترین ایستادگی کرده و همه توطئه‌های دشمن را در هم شکستند.

سردار ریحانی اشاره‌ای به‌ضرورت جهاد تبیین در دانشگاه داشت و گفت: جهاد تبیین و حضور در میدان و بیان کردن دستاوردها و تبیین مسائل به‌صورت علمی و درست درواقع یک جهاد عملی است.

در ادامه دانشجویان در سخنانی به ایراد نقطه نظرات و پیشنهاد‌های خود پرداختند.

پایان پیام/ 21111WSAQQ

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها