۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۸
بازدید:۵۰۱
صد آنلاین | فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از ناکامی قاچاقچیان و کشف ۹۰۰ کیلوگرم انواع مواد افیونی در عملیات ویژه و مقتدرانه پلیس در شهرستان‌های خاش و گلشن خبر داد.
کد خبر : ۵۷۵۰۲
 

به گزارش صد آنلاین ،  سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌های خاش و گلشن در راستای کنترل، مراقبت و برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر در سطح استان، با رصد اطلاعاتی و پشتیبانی فنی مرکز استان, از فعالیت قاچاقچیان مواد افیونی مطلع و با انجام یک سری اقدامات گسترده اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از جابه‌جایی محموله‌های سنگین مواد مخدر به مرکز استان دست یافتند.

 

 

 


فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: با انجام اقدامات تخصصی و ویژه پلیسی مسیرهای تردد قاچاقچیان مشخص شد و ماموران پلیس در شهرستان‌های موصوف در قالب چند تیم پوششی و عملیاتی و با هدایت عملیاتی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر در مرکز استان مناطق مورد نظر و تحرکات قاچاقچیان را در کنترل و رصد خود قرار دادند.

وی تصریح کرد: سوداگران مرگ که خود را در چنگال قانون می‌دیدند با تیراندازی به سمت ماموران قصد فرار از محل‌های مورد نظر را داشتند که با اقدام متقابل ماموران انتظامی سه قاچاقچی را دستگیر کردند و سه دستگاه خودروی سواری نیز از آنان توقیف شد. در این عملیات در مجموع 900 کیلوگرم انواع مواد افیونی از نوع تریاک و حشیش کشف شد.

4461/ی

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها