۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۵
بازدید:۶۲۳
صد آنلاین | علیرضا بیرانوند انگیزه زیادی برای ثبت چهارمین کلین‌شیت خود در لیگ قهرمانان آسیا خواهد داشت.
کد خبر : ۵۷۲۷۵

رقیب اصلی بیرانوند در آسیا کنار رفت!

به گزارش صد آنلاین ، پرسپولیس در شرایطی مقابل الدحیل قطر به میدان خواهد رفت که سرخ‌پوشان امیدوار هستند با پیروزی در این دیدار خانگی به دور حذفی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند.

 


در این بین برخی بازیکنان پرسپولیس علاوه بر انگیزه زیادی که برای کسب پیروزی دارند، اهداف شخصی‌اش را هم دنبال می‌کنند. یکی از این نفرات علیرضا بیرانوند است که امید دارد مقابل الدحیل قطر دروازه‌اش بسته بماند و چهارمین کلین‌شیت آسیایی را به نام خود ثبت کند.

بیرانوند تاکنون در سه مسابقه از 5 بازی گذشته پرسپولیس گلی دریافت نکرده و حالا اگر در بازی سه‌شنبه شب مقابل نماینده قطر هم این رکورد را حفظ کند شانس صدرنشینی به صورت انفرادی نیز در جدول تعداد کلین‌شیت‌ها را دارد.

در جدول بهترین گلرهای لیگ قهرمانان آسیا از نگاه آمار مشعل برشام (السد قطر)، یعقوب الحسانی(شارجه امارات)، جونگ سونگ ریونگ(کاوازاکی ژاپن)، محمد العویس(الهلال عربستان) و علیرضا بیرانوند(پرسپولیس ایران) 5 دروازه‌بانی هستند که با ثبت سه کلین‌شیت رکورددار هستند.

نکته قابل توجه کنار رفتن یکی از رقبای بیرانوند برای ثبت چهارمین کلین‌شیت است. محمد العویس دروازه‌بان مطرح الهلال به دلیل مصدومیت در بازی فردا شب تیمش مقابل نساجی ایران حضور ندارد و حالا بیرانوند برای ثبت چهارمین کلین‌شیت و حضور در صدرجدول بهترین گلرها 3 دروازه‌بان دیگر را در رقابت با خود می‌بیند.

214568/خ

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها