آخرین اخبار
۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۰
بازدید:۱۴۶۰
صد آنلاین | در کل، ۱۵ تا ۲۰ برند ایرانی وارد بازار می شوند. نمایندگان آنها مذاکره با مدیران مراکز خرید و وزارت صنعت و تجارت روسیه را انجام داده اند و قرار است به زودی همگی وارد بازارهای روسیه شوند. یکی از تولید کنندگان حتی اولین قرارداد برای عرضه کالا را به پایان رسانده است. ارزش این قرارداد ۱۵ میلیون دلار تخمین زده می شود.
کد خبر : ۵۷۲۴

 برندهای لباس از ایران تا پایان سال در روسیه حضور خواهند یافت. به زودی در قفسه های فروشگاه های داخلی می توانید لباس زیر رسول حسن، شلوار جین علیرضا "Alireza" و همچنین بلوزهای سمیرا "Samira" را پیدا کنید. در کل، 15 تا 20 برند ایرانی وارد بازار می شوند. نمایندگان آنها مذاکره با مدیران مراکز خرید و وزارت صنعت و تجارت روسیه را انجام داده اند و قرار است به زودی همگی وارد بازارهای روسیه شوند. یکی از تولید کنندگان حتی اولین قرارداد برای عرضه کالا را به پایان رسانده است. ارزش این قرارداد 15 میلیون دلار تخمین زده می شود.

  • مشتریان روسی از لباس های ایرانی چه انتظاری دارند؟ به احتمال زیاد، چیزهایی که در مجموعه مارک های شرقی وجود دارد، مینیمالیستی و متوسط خواهد بود. ایران عمدتا در تولید محصولات چرمی تخصص دارد و کیف و کفش ها و لباس های چرمی ایران در جهان زبانزد است. قدرت تولید ایران، کفش است. این کشور همچنین لباس تولید می کند، اما نمی توان گفت که موقعیت برخی از رهبران بزرگ جهان در صنایع پوشاک را دارد.

در این میان، 50 درصد از تقاضای داخلی روسیه، توسط تولید کنندگان خودشان ارائه می شود، بنابراین، آنها در همه بخش ها تجربه دارند. لباس های ایرانی، لباس هایی هستند که مطابق با قوانین جهان اسلام هستند.

فعلا، برندهای ایرانی قصد دارند خریداران را با قیمت پایین جذب کنند. تولید کنندگان ایرانی وعده می دهند که لباس آنها ارزان تر از محصولات ساخت ترکیه خواهد بود. اما، همان طور که کارشناسان خاطرنشان می کنند، شرکت های داخلی و شرکت های خارجی به رقبای اصلی این برندهای ایرانی تبدیل می شوند.

در حال حاضر، برخی از تامین کنندگان لباس وضعیت بازار روسیه را به میزان قابل توجهی بهبود بخشیده اند. به عنوان مثال، میزات محصولات تولید کنندگان ازبکستان، قزاقستان و قرقیزستان در مقایسه با سال گذشته دو برابر شده اند. در سال 2023 میلادی، کارشناسان انتظار افزایش شدید محصولات ترکیه و چین را دارند و انتظار می رود بخش عمده ای از محصولات آنها راهی بازارهای روسیه شوند.

 

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها