۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
بازدید:۴۲۲۸
صد آنلاین | کشف اجساد سه عضو خانواده‌ای در پرند که به طرز فجیعی از پا درآمده بودند، پلیس جنایی را دربرابر معمای جنایتی هولناک قرار داد.
کد خبر : ۵۶۹۸۴

به گزارش صد آنلاین ،  کشف اجساد سه عضو خانواده‌ای در پرند که به طرز فجیعی از پا درآمده بودند، پلیس جنایی را دربرابر معمای جنایتی هولناک قرار داد.

 

 

 


اهالی مجتمعی مسکونی در فاز۶ پرند روز پنجشنبه وقتی از داخل یکی از آپارتمان‌ها بوی تعفن به مشام رسید، به موضوع مشکوک شده، مقابل این خانه رفته و در زدند اما کسی در را باز نکرد. در ادامه با تلفن همراه مرد صاحبخانه تماس گرفتند اما پاسخگو نبود. احتمال دادند ساکنان خانه دچار گازگرفتگی شده‌ باشند. به همین خاطر با آتش‌نشانی و پلیس تماس گرفته و موضوع را اطلاع دادند. دقایقی بعد ماموران پلیس همراه امدادگران آتش‌نشانی خود را به محل رسانده و با دستور قضایی در خانه را باز کردند. پیکر مرد میانسال و دو فرزندش غرق در خون در فاصله کمی از هم در پذیرایی خانه افتاده بود. بررسی‌های بیشتر نشان داد، حدود چهار روز از مرگ اعضای این خانواده گذشته و در این مدت کسی سراغ آنها نیامده بود.  موضوع به بازپرس جنایی گزارش شد و او همراه تیم کارآگاهان پلیس آگاهی در محل حاضر شدند. آن‌طور که رئیس آتش‌نشانی پرند روایت کرده، پسر ۱۴ساله خانواده بر اثر اصابت تیر به قلبش به قتل رسیده بود. دختر شش‌ساله هم با رگ‌زنی از پا درآمده و مرگ پدرخانواده هم با شلیک گلوله بود. باتوجه به وضعیت خانه، به نظر می‌رسید این مرد پس از قتل دو فرزندش اقدام به خودکشی کرده بود. پرونده هم برای تحقیقات جنایی دراختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

 

4461/ب

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها