آخرین اخبار
۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۳
بازدید:۱۵۱۱
رهبر منطقه خودمختار چچن از پیروزی روسیه در جنگ اوکراین در سال آینده میلادی خبر داد.
کد خبر : ۵۶۶۱۴

در حالی ۲۱ ماه از جنگ اوکراین می‌گذرد که طی این مدت روسیه موفق شده است چهار استان زاپروژیا، لوهانسک، دونتسک، و خرسون را طی همه پرسی به خاک خود ضمیمه کند. اکنون مسکو به دنبال ضمیمه کردن چهار منطقه دیگر شامل خارکیف، ادسا، دنیپروپتروفسک، میکولایف که دارای جمعیت قابل توجه روس زبان هستند به خاک خود است. در این صورت با احتساب شبه جزیره کریمه که روسیه در سال ۲۰۱۴ به خاک خود ضمیمه کرد، ۴۳ درصد از خاک اوکراین از دست رفته و کی یف دیگر به دریای سیاه دسترسی نخواهد داشت. 

 

 


به گزارش تله تریدر، رمضان قدیروف، رئیس جمهوری خودمختار چچن که رابطه نزدیکی با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه دارد و نیروهایش هم اکنون در اوکراین در حال جنگ هستند امروز (چهارشنبه) اعلام کرد روسیه در سال ۲۰۲۴ در نهایت پیروز جنگ اوکراین خواهد شد. 

 

 

وی در کانال شخصی خود در شبکه اجتماعی تلگرام نوشت: پس از آنکه نیرو‌های ما چندین شهر را بازپس بگیرند ما به رهبران اوکراین اجازه خواهیم داد اسناد مربوط به شکست را امضا کرده و پیروزی نهایی مردم اوکراین و جلوگیری از نابودی به دست غرب کسب خواهد شد. 

 

 

قدیروف خاطر نشان کرد: نیرو‌های ما با اطمینان در حال حرکت به سمت جلو در جبهه‌ها هستند. از آنجا که روسیه اکنون در بهترین شرایط استراتژیک و اقتصادی قرار دارد، هیچ فایده‌ای برای صحبت درباره مذاکره با اوکراین وجود ندارد.

 
 
 
 
21111SWQAAA
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها