آخرین اخبار
۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷
بازدید:۴۲۹
صد آنلاین | فرمانده انتظامی آذربایجان ‌شرقی از دستگیری کلاهبردار ۱۸۴ میلیارد ریالی حین فرار و خروج از کشور خبر داد.
کد خبر : ۵۶۴۷۱

به گزارش صد آنلاین ، سردار علی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگاران در تشریح این خبر بیان کرد: در پی مراجعه و اعلام تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آنان به بهانه سبد گردان ارزهای دیجیتال و متواری شدن متهم پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۹ قرار گرفت.

 

 

 

 

 


وی افزود: در بررسی فنی و تخصصی پلیس مشخص شد فردی به بهانه سبد گردان ارزهای دیجیتالی خود را به شهروندان معرفی و جمعاً مبلغ ۱۸۴ میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده و متواری شده است.

سردار محمدی اظهار کرد: ماموران با اشرافیت اطلاعاتی متهم که ممنوع الخروج بوده و قصد خروج ازکشور را داشت، شناسایی و حین فرار دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه تاکنون هفت شاکی و مال باخته شناسایی و اعلام شکایت کرده‌اند گفت: متهم ضمن اعتراف به جرم ارتکابی با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شد.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، وی با بیان اینکه دستگیری مجرمان و کلاهبرداران در دستور کار پلیس قرار دارد خاطرنشان کرد: شهروندان چنانچه با این شیوه موردکلاهبرداری قرار گرفته‌اند می‌توانند جهت طرح شکایت و پیگیری موضوع به پلیس آگاهی استان مراجعه کنند.

4461/ب

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها