آخرین اخبار
۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۶
بازدید:۶۸۳
صد آنلاین | درگیری بین قاتل مسلح و ماموران در استان چهارمحال بختیاری منجر به مجروح شدن یکی از ماموران پلیس شد.
کد خبر : ۵۵۹۲۳

به گزارش صد آنلاین ، در روزهای اخیر در شهرستان لردگان، یک قتل با سلاح گرم صورت گرفت که پس از آن قاتل فراری شد.

 

 

 

 


محمدسعید یاری، جانشین فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری امروز در جمع خبرنگاران در این خصوص، اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره قتل در شهرستان لردگان و فرار قاتل به سمت شهرستان بروجن، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی ادامه داد: طی یک عملیات پلیسی مشترک مأموران انتظامی شهرستان‌های لردگان ،بروجن و کارآگاهان پلیس آگاهی و همچنین اقدامات اطلاعاتی قاتل به هویت معلوم در محل اختفاء شناسایی کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مأموران انتظامی با هماهنگی مرجع قضائی برای دستگیری این قاتل مسلح اقدام کردند، گفت: فرد قاتل در مواجهه با مأموران انتظامی بدون توجه به هشدارهای آنان مبنی بر تسلیم شدن، اقدام به تیراندازی به سمت پلیس کرد.

یاری ادامه داد: در این حادثه مأمور پلیس مورد اصابت گلوله قرار داده شد و از ناحیه پهلو دچار مصدومیت گردید. با حضور پلیس در صحنه، شرور مسلح که عرصه را بر خود تنگ دید با سلاح کلت کمری که در دست داشت اقدام به خودکشی کرد. امنیت مردم خط قرمز پلیس است و افراد مخل نظم و امنیت عمومی بدانند که با برخورد قاطع و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

4461/ب

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها