آخرین اخبار
۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳
بازدید:۸۲۴
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گفت: کارشناسان پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب به جوانان در خصوص آسیب‌های مواد مخدر هشدار‌ می‌دهد.
کد خبر : ۵۵۲۸۹

سرهنگ حسین باباپور رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، در خصوص آموزش چهره به چهره مربیان مواد مخدر گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب با کارشناسان و افراد اموزش دیده‌ای که دارد در بین جوامع هدف که عمدتا جوانان و نوجوانان هستند حضور پیدا می‌کنند و به آنان در خصوص آسیب‌های مواد مخدر هشدار‌های لازم را می‌دهند. 

 

 


وی افزود: خانواده‌ها موثرترین گروه تاثیرگذار بر فرزندان خود می‌باشند و انسان زندگی خود را از این گروه شروع می‌کند مربیان ما به جوامع هدف مراجعه کرده و آموزش‌های مهارت‌های رفتاری و از جمله مهارت نه گفتن به بدی‌ها و زشتی‌ها و مواد مخدر را به آنان آموزش داده و نحوه صحیح رفتار و برخورد با آسیب‌ها را آگاه سازی می‌کنند. 

 

 

 

سرهنگ حسین باباپور گفت: در این راستا و از ابتدای سال تا به حال ۵۰۰ هزار نفر از جامعه هدف به صورت چهره به چهره و مستقیم مورد آموزش مربیان پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ قرار گرفته اند که می‌تواند این آموزش‌ها بسیار موثر و تاثیرگذار باشد تا این افراد بتوانند آسیب‌ها و تهدیدات را بشناسند. 

 

 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت بیان داشت: آموزش نه گفتن به نوجوانان و جوانان بسیار تاثیرگذار است و می‌تواند انان را در این خصوص در آینده بسیار کمک کند

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها