آخرین اخبار
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵
بازدید:۳۴۰
صد آنلاین | دیدار تدارکاتی پرسپولیس و نساجی در زیر بارش باران شدید برگزار شد اما برای سرخ ها تلفات نداشت.
کد خبر : ۵۴۸۴۵

کادر فنی پرسپولیس راضی از بازی نساجی

به گزارش صد آنلاین  عصر دوشنبه پرسپولیس و نساجی در ورزشگاه شهید دستگردی به میدان رفتند.این مسابقه از آن جهت در زمین پاس برگزار شد که از استادیوم شهید کاظمی محافظت شود. 

 




بازی پرسپولیس – نساجی در سه زمان سی دقیقه‌ای برگزار شد که در زمان‌های اول و سوم بارش باران شدت کمتری داشت اما در زمان دوم زیر بارش شدیدی باران برگزار شد.

در این مسابقه و در شرایطی که تقریبا تمام بازیکنان پرسپولیس در این بازی به میدان رفتند برای کادر فنی و پزشکی این مساله اهمیت داشت که در آستانه بازی حساس مقابل النصر بازیکنی مصدوم نشود که همین گونه هم شد و کادر فنی راضی است.

با اینکه پرسپولیس در این بازی تدارکاتی هم برنده نشد و روزهای دوری از پیروزی برای این تیم طولانی‌تر شد اما حداقل اینکه هیچ بازیکن مصدومی به مصدمان قبلی اضافه نشد و حالا یحیی و کادرش می‌توانند روی تمام نفرات حاضر در تمرین حساب باز کنند.البته در تیم پرسپولیس همه منتظرند که از فردا با اضافه شدن نفرات ملی‌پوش تیم کامل شده و با نفرات کامل تمرینات آخر قبل از سفر به عربستان برگزار شود.

گفتنی است در سی دقیقه سوم بازی با نساجی یحیی گل محمدی به بازیکان جوانی که تازه از تیم امید و جوانان آمده‌اند میدان دید ضمن اینکه نفراتی مثل سینا اسدبیگی و محمد مهدی احمدی هم در این بازه زمانی به میدان رفتند.

21012/خ

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها