آخرین اخبار
۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶
بازدید:۲۲۷
صد آنلاین | دادرس با اشاره به اینکه تا اواخر وقت امروز جمعه افزایش ابر، کاهش دما، بارندگی و رعد و برق فراهم است، گفت: از روز شنبه با شکل گیری جریانات جنوبی روند افزایش دما و وزش باد تا دوشنبه پیش بینی می‌شود.
کد خبر : ۵۳۸۸۵

به گزارش صد آنلاین ، مدیرکل هواشناسی گیلان از صدور هشدار سطح نارنجی در استان خبر داد و گفت: شهروندان و مسافران از روشن کردن آتش در مراتع و عرصه های جنگلی خودداری کنند.

 

 

 


محمد دادرس با اشاره به آخرین الگوهای هواشناسی در گیلان اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده فعالیت جریان‌ات جنوبی تا امروز در منطقه است.

وی با بیان اینکه وزش باد گرم به ویژه در ارتفاعات و دامنه‌ها خیلی شدید و افزایش دما پیش بینی می‌شود، افزود: در برخی نواحی ساحلی و جلگه‌ای به ویژه طی ساعات صبح و شب پدیده مه دور از انتظار نیست.

 

وی از صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای استان خبر داد و گفت: مردم و مسافران از روشن کردن آتش در مراتع و عرصه‌های جنگلی خودداری کنند تا میزان احتمال آتش سوزی در عرصه‌های طبیعی استان کاهش یابد.

مدیرکل هواشناسی گیلان با بیان اینکه تمهیدات در بخش کشاورزی اندیشیده شود، ادامه داد: تردد در جاده‌ها به ویژه در محورهای کوهستانی، اجتناب از فعالیت کوهنوردی طی این مدت پرهیز شود.

4461/س

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها