آخرین اخبار
۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۶:۴۷
بازدید:۵۲۵
معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش کردستان گفت: دانش‌آموزان پسر زیارت‌اولی در استان کردستان به دلیل نبود اعتبار برای تأمین هزینه‌های سفر از اعزام به مشهد مقدس بازماندند.
کد خبر : ۵۳۰۶

عزت‌الله طیبی‌راد معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش کردستان در گفت‌وگو با فارس در سنندج اظهار داشت: سهمیه کردستان از اعزام دانش‌آموزان زیارت اولی به مشهد مقدس ۲۲۲ نفر است که اعزام کاروان پسران به دلیل نبود اعتبار انجام نشد.

وی خاطرنشان کرد: میزان اعتبار لازم برای اعزام دانش‌آموزان دختر و پسر ۳۵۰ میلیون تومان برآور شد که  متاسفانه بخاطر عدم تامین اعتبار مالی فرصت اعزام پسران از دست رفت و از توفیق حضور معنوی این سفر باز ماندند.

  • طیبی‌راد یادآور شد: با پیگیری‌های انجام شده و مطرح کردن این موضوع در شورای آموزش و پرورش استان و دستور استاندار کردستان به فرمانداران برای تامین اعتبار با کمک خیرین، قرار است  بعد از عید نوروز کاروان دانش‌آموزان دختر  در قالب اردوی تربیتی زیارت اولی‌ها به مشهد مقدس اعزام شوند.
  • معاون فرهنگی و پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش کردستان در ادامه با بیان اینکه کاروان دانش آموزان دختر با احتساب مربیان همراه ۱۱۶ نفر خواهد بود، اضافه کرد: براتی اعزام این تعداد دانش‌آموز به سه دستگاه اتوبوس نیاز است که در مجموع برای هزینه رفت و برگشت و وعده‌های غذایی و پذیرایی به ۱۵۰ میلیون تومان اعتبار لازم است.

وی اذعان کرد: اعزام کاروان دختران از دانش‌آموزان متوسطه دوره اول در مناطق کم‌برخوردار از شهرهای سنندج، قروه و بیجار پیش‌بینی شده‌اند که امیدواریم با تامین قطعی اعتبار، توفیق این سفر تربیتی، زیارتی و معنوی نصیب دانش‌آموزان دختر شود.

 

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها