۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹
بازدید:۶۸۱
صد آنلاین | رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری پسر جوان و دو همدست وی به اتهام طراحی نقشه برای ربودن پدر خود خبر داد.
کد خبر : ۵۰۸۵۹

به گزارش صد آنلاین ،  رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری پسر جوان و دو همدست وی به اتهام طراحی نقشه برای ربودن پدر خود خبر داد.

 

 

 

 


 سردار کارآگاه علی ولی‌پور گودرزی در تشریح این پرونده آدم ربایی، افزود: در پی وقوع یک فقره آدم ربایی در غرب استان تهران و دریافت این خبر به پلیس آگاهی موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. وی ادامه داد: کارآگاهان در گام نخست با استفاده از تحقیقات میدانی و اطلاعاتی در محل آدم ربایی دریافتند که اواسط شهریور ماه سال جاری سه مرد با پوشش ظاهری (ماسک و کلاه) و استفاده از سلاح سرد به یک ساختمان مسکونی نفوذ و پس از نیم ساعت فردی مضروب را به صورت مجروح و با دست و چشمان بسته از ساختمان خارج و با یک خودروی پراید به مکان نامعلومی منتقل می‌کنند. رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: کارآگاهان در ادامه با استفاده از شیوه‌های نوین کشف جرم متوجه شدند که فرد ربوده شده مدت‌ها با همسر و فرزند خود اختلاف داشته و در روز حادثه ربایندگان با هماهنگی پسر وی به ساختمان وارد شده‌اند؛ بنابراین با هماهنگی‌های قضایی و با اعطای نیابت، فرزند وی در یکی از شهرستان‌های استان تهران دستگیر و به اداره یازدهم پلیس آگاهی انتقال داده شد. سردار ولی‌پور گودرزی با اشاره به اینکه متهم در بازجویی اولیه به صراحت حقایق را اقرار کرد، یادآور شد: کارآگاهان محل نگهداری فرد ربوده شده را شناسایی و او را آزاد و با توجه به شدت جراحات وارده به بیمارستان منتقل کردند؛ همچنین در یک عملیات ضربتی و منسجم دو نفر از ربایندگان نیز دستگیر شدند. وی عنوان کرد: متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضایی به زندان منتقل شدند. 

 

 

 

4461/ی

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها
الهام علی اف چگونه علیه تهران در آمریکا لابی می‌کند؟