آخرین اخبار
۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۴
بازدید:۱۴۰۹
صد آنلاین | زن جوان بعد از برقراری ارتباط با دزد حرفه‌ای نقشه قتل شوهرش را اجرا کرد.
کد خبر : ۴۸۹۳۷

به گزارش صد آنلاین ،  زن جوان بعد از برقراری ارتباط با دزد حرفه‌ای نقشه قتل شوهرش را اجرا کرد. بیست‌وهفتم اسفند سال گذشته مرد میانسالی در بیمارستانی در تهران فوت کرد.

 

 

 

 


هفت ماه بعد از مرگ او، پزشکی‌قانونی علت مرگ او را مسمومیت دارویی اعلام کرد که با شکایت مادر این مرد، هفته گذشته عروس خانواده بازداشت شد. همچنین معلوم شد که او با مردی غریبه رابطه داشته که این شخص دو روز پیش در زندان تهران بزرگ شناسایی شد. دیروز دو متهم پرونده به شعبه پنجم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شدند. ​​​​​​​شهاب در تحقیقات گفت: از هفت سال قبل معتاد به هروئین، حشیش، دارو و قرص شدم. سرقت، زورگیری و خرید و فروش مواد را هم انجام دادم. ۲۰ تا ۳۰ مرتبه هم زندانی شدم. طلاق گرفتم و شش ماه قبل از قتل، او به املاک‌مان آمد و خواست برایش زمین یا آپارتمان پیدا کنم که آن را با تویوتایش عوض کند. وی افزود: چند مرتبه نیز به حسابم مبالغی واریز کرد. روز تولدم گوشی سامسونگ A۲۴ و روز مرد برایم ساعت مچی گرانقیمت خرید. شوهرش پولدار بود و بنگاه املاک داشت. اول از من خواست سلاح بخرم و او را بکشم که از مجازات قصاص ترسیدم و دنبال خرید سلاح نرفتم و این نقشه، نقش‌برآب شد.

 

 

 

بعد خواست چند نفر را اجیر کنم که در مقابل مغازه و خانه، شوهرش را بکشند که باز هم نشد، بعد قرار شد با دادن قرص او را مسموم کند که با صحنه‌سازی مرگ او طبیعی باشد. متهم ادامه داد: شش قرص خریدم. سه متادون برای خودم و سه تا قرص برای آن زن و شب به او دادم. هرسه قرص را در نوشیدنی شوهرش ریخته و به او خورانده بود که شوهرش در بیمارستان فوت کرد. پنج ماه قبل به خاطر این‌که گوشی تلفن همراه یک سرباز را از خودرویش سرقت کرده بودم، بازداشت شدم و به زندان تهران بزرگ افتادم. در ادامه مینا نیز گفته‌های او را تایید کرد و گفت: چون از دست رفتارهای شوهرم خسته شده بودم، او را با نوشیدنی مسموم کشتم. بعد از دستگیری تازه متوجه شدم که شهاب یک خلافکار سابقه‌دار است. محمدجواد شفیعی، بازپرس شعبه پنجم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر گفت: تحقیقات ازمتهمان در پلیس‌آگاهی تهران ادامه دارد.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها