آخرین اخبار
۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴
بازدید:۴۵۲
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: امروز هر هنرمند، اهل رسانه و اهل قلمی که بتواند فضیلت‌ها و مکارم اخلاقی و شجاعت را با هنر خود عرضه کند، یک رزمنده است.
کد خبر : ۴۳۸۹۱

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی امروز صبح در آیین افتتاح دومین جشنواره بین المللی موسیقی ایثار با نوای مهر که در گلزار شهدا خرم‌‌آباد برگزار شد، با اشاره به اینکه شهدا به قله آرمانی فضیلت‌های انسانی، اخلاقی و اسلامی رسیده‌اند، عنوان کرد: شهدا به دنیا و هر آنچه در دنیا این پشت پا زدند تا به فضیلت و مکارم رسیدند و ما باید برای معرفی حیات طیبه راه شهدا را در پیش بگیریم.

وی با بیان اینکه هنر، رسانه و موسیقی تاثیر گذار است، افزود: در جنگ ترکیبی دشمن هنر، موسیقی و ترانه را همه در مقابل ملتی که چیزی جز فضیلت، استقلال و آزادی نمی‌خواهد به کار گرفت.

 


نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: انقلاب اسلامی به هنر و موسیقی خدمات و بسترهای لازم را برای اینکه موسیقی ایثار با نوای مهر رشد کند، ارائه کرده است، البته هنرمندان هم در مسیر ایثار خدمات خوبی ارائه کرده‌اند.

شاهرخی تاکید کرد: امروز هر هنرمند، اهل رسانه و اهل قلمی که بتواند فضیلت‌ها و مکارم اخلاقی و شجاعت را با هنر خود عرضه کند یک رزمنده است.

وی گفت: هر هنرمندی هنری که بتواند پیام شهدا را با هنرش عرضه کند، رزمنده است. 

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطر نشان کرد: دومین جشنواره موسیقی ایثار با نوای مهر می‌خواهد، پیام و زندگی شهدا را با هنر خود عرضه کند.

 

 

پایان پیام/21111ش

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها