آخرین اخبار
۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۶:۱۲
استقبال صندوق بازنشستگی فولاد از مشارکت بانک رفاه کارگران در تامین مالی طرح های شرکت سنگ آهن مرکزی
بازدید:۲۹۳
صد آنلاین | مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد از از مشارکت بانک رفاه کارگران در تامین مالی طرح های شرکت سنگ آهن مرکزی ایران استقبال کرد.
کد خبر : ۴۲۶۸۳

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد از از مشارکت بانک رفاه کارگران در تامین مالی طرح های شرکت سنگ آهن مرکزی ایران استقبال کرد.

 


 

به گزارش صد آنلاین به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، سید حجت کاظمی در حاشیه بازدید خود و مدیرعامل بانک رفاه کارگران از شرکت سنگ آهن مرکزی ایران گفت: در اواخر سال گذشته تفاهم نامه ای میان بانک رفاه کارگران و شرکت سنگ آهن مرکزی ایران امضا شد که بر اساس آن، این امکان فراهم شد تا شرکت سنگ آهن مرکزی از ظرفیت های بانک رفاه کارگران از جمله اعطای خط اعتباری به شرکت، ارائه خدمات دیجیتال، بهره‌برداری مقتضی از منابع داخلی بانک، ارائه خدمات ارزی، اعتبارات اسنادی و خدمات تعهدنامه‌ای استفاده نماید.

 

 

استقبال صندوق بازنشستگی فولاد از مشارکت بانک رفاه کارگران در تامین مالی طرح های شرکت سنگ آهن مرکزی

 

وی افزود: با توجه به اینکه هم بانک رفاه کارگران و هم صندوق بازنشستگی فولاد زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هستند، تعامل و همکاری این دو مجموعه در خصوص طرح های توسعه ای با هدف افزایش تولید، اشتغال آفرینی و ارزش افزوده برای جامعه هدف صندوق اتفاقی میمون و مباک خواهد بود.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها