آخرین اخبار
۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۶
تفاهم نامه همکاری میان صندوق بازنشستگی فولاد و بانک رفاه کارگران امضا شد
بازدید:۳۳۲
صد آنلاین | در مراسمی، تفاهم نامه همکاری میان صندوق بازنشستگی فولاد و بانک رفاه به امضای مدیران عامل دو مجموعه رسید.
کد خبر : ۶۵۵۲۴

به گزارش  صد آنلاین ، همکاری در زمینه تامین مالی طرح های توسعه ای شرکت های تابعه صندوق بازنشستگی فولاد و پرداخت تسهیلات به صندوق و شرکت های تابعه از جمله مهم ترین مفاد این تفاهم نامه است.

 

تفاهم نامه همکاری میان صندوق بازنشستگی فولاد و بانک رفاه کارگران امضا شد


سید حجت کاظمی مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد در سخنانی گفت: بانک رفاه یک بانک خوشنام و یکی از سودآورترین بانک های کشور است که انصافا تعامل مطلوبی با صندوق فولاد داشته و ما از حسن نیت و تعامل مدیرعامل و مدیران این بانک تقدیر و تشکر می کنیم.

 


وی افزود: امیدواریم این تفاهم نامه به افزایش هم افزایی و گسترش همکاری های طرفین منجر شود. ما از سرمایه گذاری بانک رفاه در طرح های توسعه ای شرکت های تابعه استقبال می کنیم و آمادگی داریم تا هماهنگی لازم را جهت بازدید میدانی تیم های کارشناسی بانک از شرکت های معدنی صندوق فراهم نماییم. 

 


کاظمی همچنین از همکاری بانک رفاه جهت پرداخت وام ضروری به بازنشستگان صندوق تقدیر نمود.

 


اسماعیل لله گانی مدیرعامل بانک رفاه نیز گفت: ما در خصوص همکاری با صندوق فولاد به ویژه در زمینه های مورد نظر طرفین به ویژه تامین مالی شرکت ها و سرمایه گذاری در طرح های توسعه ای  علاقه مند هستیم و از پیشنهاد دکتر کاظمی برای بازدید میدانی تیم های کارشناسی بانک از شرکت های معدنی صندوق استقبال می کنیم.

 


راشدی معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق نیز با اشاره به ادامه فرایند پرداخت وام ضروری بانک رفاه به بازنشستگان صندوق و تقدیر از بانک رفاه گفت: امیدواریم با اهتمام مدیران بانک، بازنشستگان بیشتری از این وام بهره مند شده و صف انتظار وام کاهش یابد.

مهدی حسینی مغویان
نویسنده:
مهدی حسینی مغویان
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها