آخرین اخبار
۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵
بازدید:۵۳۴
صد آنلاین | برونو فرناندز، کاپیتان منچستریونایتد، معتقد است که نباید همه تقصیرها را متوجه آندره اونانا دانست.
کد خبر : ۴۱۲۲۲

دفاع کاپیتان از عامل باخت: همه با هم مقصر هستیم

به گزارش  صد آنلاین ، منچستریونایتد شب گذشته در اولین دیدار از مرحله گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان در ورزشگاه آلیانز آرنا به مصاف بایرن مونیخ رفت و با نتیجه 3-4 برابر این تیم شکست خورد. 

اشتباه بزرگ اونانا روی گل اول بایرن که در دقیقه 28 توسط لروی سانه به ثمر رسید باعث شد که تمرکز یونایتد تا حد زیادی برهم بخورد و این تیم نتواند آنطور که باید و شاید در مقابل حملات حریف مقاومت کند. 


این دروازه‌بان پس از پایان بازی به شدت از اتفاقات رخ داده ناراحت بود و اعلام کرد که حاضر است تمامی اشتباهاتش را بپذیرد و خودش را مقصر این شکست تلخ برابر بایرن معرفی کرد. 

 

 

تن‌هاخ در نشست خبری بعد از این دیدار در گفتگو با خبرنگاران مدعی شد که نباید تنها این بازیکن را مقصر این شکست دانست و فرناندز هم با نظر سرمربی تیمش موافق است. 

کاپیتان شیاطین سرخ در این باره به خبرنگاران گفت:« آندره اونانا دروازه‌بان بسیار خوب و بزرگی است. او امتیازات بسیاری را برای ما حفظ خواهد کرد و مهارهای بسیار زیادی را در دروازه یونایتد انجام خواهد داد. 

او نیازی ندارد که تقصیر هیچ اتفاقی را به تنهایی برعهده بگیرد. ما باید همه تقصیرها را به عنوان یک تیم قبول کنیم. ما باید در کنار هم این لحظات سخت را پشت سر بگذاریم چون به عنوان یک تیم است که قدرتمند هستیم.»

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها