آخرین اخبار
۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۴:۳۴
بازدید:۴۹۱
دو مدافع چپ تیم ملی ایران همراه با کاروان تیم آ. ا. ک آتن راهی انگلیس شدند.
کد خبر : ۴۱۱۰۹

 تیم فوتبال آ. ا. ک آتن یونان که احسان حاج‌صفی و میلاد محمدی را به‌عنوان بازیکنان ایرانی در اختیار دارد، خود را آماده حضور در فصل 24-2023 لیگ اروپا می‌کند و امشب نخستین بازی را در انگلیس مقابل تیم برایتون انجام خواهد داد.

 

 

 

پرواز 2 ملی‌پوش ایران به انگلیس

 

 

آ. ا. ک آتن که فصل گذشته با بهره‌مندی از احسان حاج‌صفی و میلاد محمدی توانست به قهرمانی در سوپر لیگ و جام حذفی یونان دست پیدا کند، پس از ناکامی در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا و شکست مقابل رویال آنتورپ بلژیک و صعود به دور گروهی این رقابت‌ها، حالا کارش را در لیگ اروپا ادامه خواهد داد.

 

 

تیم فوتبال آ. ا. ک یونان از ساعت 22:30 امشب (پنج‌شنبه) در ورزشگاه آمکس مقابل برایتون انگلیس قرار می‌گیرد که احسان حاج‌صفی و میلاد محمدی در فهرست آتنی‌ها برای این بازی حساس در هفته اول مرحله گروهی لیگ اروپا حضور دارند.

 

 

یاران حاج‌صفی و محمدی در گروه B لیگ اروپا که گروه مرگ این رقابت‌ها لقب گرفته، حضور دارند و باید با تیم‌های برایتون انگلیس، مارسی فرانسه و آژاکس هلند رقابت کنند که اولین بازی آنها در برایتون خواهد بود.

 

 

با توجه به شرایط و نگاه به مسابقات اخیر آ. ا. ک آتن، مشخص است که احسان حاج‌صفی گزینه اول سرمربی این تیم برای مسابقه لیگ اروپا مقابل برایتون انگلیس است و بعید به نظر می‌رسد میلاد محمدی شانس حضور در جمع 11 نفر اصلی را پیدا کند.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها