۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۰
این دانه خام سرطان سینه را درمان کرد / زنان هر روز مصرف کنند
بازدید:۷۹۳
صد آنلاین | آیا میدانید بادام های خام به علت وجود ویتامین E به افزایش سلامت سینه ها کمک می کنند و خطر ابتلا به سرطان سینه را کاهش می دهند؟ بادام های حاوی نمک این خاصیت را از بین می برند.
کد خبر : ۴۰۶۱۲

آیا میدانید بادام های خام به علت وجود ویتامین E به افزایش سلامت سینه ها کمک می کنند و خطر ابتلا به سرطان سینه را کاهش می دهند؟

 

 

بادام های حاوی نمک این خاصیت را از بین می برند.


 

 

سایر مراقبت‌های لازم برای کاهش ابتلا به سرطان‌ پستان

 


شکی نیست که رژیم غذایی شما می تواند به پیشگیری از بیماری های مزمن از جمله سرطان سینه کمک کند.

 

 

با این حال، بسیاری از انتخاب‌های سبک زندگی دیگر ممکن است بر خطر سرطان شما نیز تأثیر بگذارد.

 

 

به عنوان مثال، ورزش منظم، استراحت کافی و پرهیز از سیگار، محافظت قابل توجهی در برابر سرطان سینه ایجاد می کند. حفظ وزن متوسط ​​بدن نیز ممکن است به کاهش خطر کمک کند.

 

 

برخی تحقیقات نشان می‌دهد که برخی از محصولات مراقبت از پوست ممکن است خطر سرطان سینه را افزایش دهند.

 

 

به عنوان مثال، بسیاری از مرطوب کننده ها، لوازم آرایشی و محصولات مو حاوی پارابن هستند، نوعی ماده شیمیایی که می‌تواند در ایجاد سرطان سینه نقش داشته باشد.

 

 

پارابن ها مختل کننده غدد درون ریز در نظر گرفته می شوند، به این معنی که ممکن است تأثیر منفی بر هورمون های شما داشته باشند.

 

 

قرار گرفتن در معرض آفت‌کش‌ها، و همچنین اختلالات غدد درون ریز موجود در موادی مانند پلاستیک، ممکن است خطر ابتلا به سرطان سینه را نیز افزایش دهد؛ بنابراین، انتخاب محصولات مراقبت از پوست، باغبانی و تمیز کردن طبیعی ممکن است خطر ابتلا به سرطان سینه را کاهش دهد.

مهدی حسینی مغویان
نویسنده:
مهدی حسینی مغویان
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها