آخرین اخبار
۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶
بازدید:۵۸۶
مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه دشمن از نارضایتی‌ها بهره برداری می‌ کند، اذعان کرد: دشمنان مردم و کشور، آگاهانه برای فریب هر قشر و گروه از کشور، برنامه ای خوش و رنگ و لعاب تدارک دیده و در فرصت مقتضی آن را اجرا می کنند.
کد خبر : ۳۹۲۸۶

به گزارش صد آنلاین ، رضا آبشیرینی مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در گفت‌وگو با ایسکانیوز، مواردی را به منظور آگاهی بخشی به قشر جوان و آینده ساز کشور در خصوص راه های دشمنان انقلاب برای ایجاد ناامنی در کشور و راه کنش های خروج از آن را تشریح کرد.

 

 

 


مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با اشاره به در پیش بودن سالگرد فوت خانم مهسا امینی و استفاده ابزاری دشمنان انقلاب از این واقعه تلخ گفت: تجربه 4 دهه گذشته نشان داده است که دشمنان انقلاب برای ایجاد آشوب و ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، همواره آماده بوده و برنامه ریزی های متعددی را برای استفاده از فرصت ها ومغفول گری ها در کشور انجام داده است.

آبشیرینی با اشاره به فراخوان دشمنان انقلاب و رسانه های معاند برای ایجاد آشوب و ناامنی در کشور متذکر شد: دشمنان انقلاب چند سناریو را برای محقق ساختن اهداف شوم خود دنبال می کنند. ابتدا بی ثباتی در کشور از طریق بمب گذاری و حمله های مسلحانه که خوشبختانه بنابر اعلام وزیر محترم اطلاعات، این عملیات های تروریستی توسط نیروهای انقلابی، مومن، فداکار، خطر پذیر و جهادی تاکنون خنثی شده است. دوم، بازآفرینی کانون های شورشی از طریق پیگیری مطالبات کارگری، حقوق عقب افتاده، کاستی های دانشجویی، ضعف های دانشگاه ها، عدم پرداخت نوبت کاری پزشکان و پرستاران و سوم، مشروعیت زدایی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تمرکز بر بزرگنمایی کاستی ها و کمبودهای کشور.

این مقام مسئول با بیان اینکه چند بستر مهم برای بهره برداری های دشمن در کشور وجود دارد، تشریح کرد: مسئله قومیتی، فرهنگی و دینی یکی از مهم ترین ابزارهای دشمن برای توطئه علیه امنیت کشور است. مسئله دیگر تمرکز برنافرمانی های اجتماعی در مسئله عفاف و حجاب است که بی شک نتیجه ای جز بی بندو باری و از هم گسستگی بنیان خانواده ثمره دیگری به همراه نخواهد داشت.

وی با اشاره به ایجاد فتنه های مختلف در کشور به شکل ها و ماهیت های مختلف، ادامه داد: افزایش ثمن ها یا کانون های مردم نهاد که به ظاهر به دنبال مطالبات به حق اجتماعی بوده اما در گستره فعالیت آن ها، به دنبال کسب اطلاعات و فریب افراد زودباور هستند از برنامه های دیگر دشمن در راستای برهم زدن امنیت و صلابت کشور است.

 

 

آبشیرینی با بیان اینکه دشمن از نارضایتی‌ها بهره برداری می‌ کند، اذعان کرد: دشمنان مردم و کشور، آگاهانه برای فریب هر قشر و گروه از کشور، برنامه ای خوش و رنگ و لعاب تدارک دیده و در فرصت مقتضی آن را اجرا می کنند. به طور مثال، معضلی که سال گذشته گریبانگیر برخی دانشگاه ها شده، عدم حضور تعدادی از دانشجویان و برخی از استادان در کلاس درس، عدم پوشش مناسب جایگاه و شخصیت دانشجو، شعارنویسی، ارسال محتواهای معاندی در بستر فضای مجازی و مواردی از این قبیل است.

مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر، با تأکید بر اینکه خوشبختانه این دانشگاه در اغتشاشات و ناآرامی های سال گذشته با کمترین چالش روبرو بود، متذکر شد: این مهم نشان از حضور جوانانی آگاه در کنار کارکنان و اساتیدی انقلابی دارد که توانسته در قالب برنامه های فرهنگی، گفتمانی و مباحثه ای ضمن پرداختن به مسائل روز، بستری مناسب برای تخلیه فشارهای روانی و احساسی فراهم سازد.

آبشیرینی در پایان یادآور شد: اقداماتی چون برگزاری جلسات جهاد تبیین، کرسی های آزاد اندیشی، تریبون آزاد، اختصاص دادن بخشی از ساعت کلاس های درسی به مسائل روز، جلوگیری از ایجاد خفقان از راه کنش های مناسب برای جلوگیری از بروز فتنه و فریب نسل جوان خواهد بود.

انتهای پیام /2111ش

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها