۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴
بازدید:۵۳۵
صد آنلاین | فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با اقدام به موقع کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان چابهار ۳ نفر از عاملان قتل تبعه افغانستانی شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر : ۳۸۴۶۵
 

به گزارش صد آنلاین ، سردار دوستعلی جلیلیان  در زاهدان اظهار داشت: در پی یک فقره قتل عمد بر اثر نزاع و درگیری در شهرستان زاهدان و دریافت خبر فرار متهمان به شهرستان چابهار، موضوع دستگیری قاتلان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

 

 


فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران انتظامی چابهار با انجام تحقیقات میدانی و کار دقیق پلیسی مخفیگاه عاملان این جنایت را که به دلیل اختلافات قبلی طی یک نزاع و درگیری این فرد را به قتل رسانده بودند، شناسایی کردند و تحت نظر قرار دادند.

وی ادامه داد: در نهایت متهمان طی یک اقدام غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر و در مواجهه با اسناد و مستندات پلیسی به ناچار به قتل اعتراف شدند که پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شده‌اند.

انهدام باند سارقان احشام در ایرانشهر

سرهنگ مهدی رشنودی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: در پی چندین فقره سرقت احشام در شهرستان ایرانشهر، تحقیقات پلیسی برای بررسی موضوع آغاز شد و ماموران با گشت‌زنی هدفند در حوزه استحفاظی و بررسی سابقه سارقان سابقه‌دار باند 3 نفره سارقان احشام را شناسایی و در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر افزود: متهمان در تحقیقات اولیه پلیسی به 12 فقره سرقت احشام اعتراف که پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شدند.

4461/ی

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها