آخرین اخبار
۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۴:۰۶
بازدید:۸۷۲
ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد، به سفیان امرابط هشدار داد که باید هرچه زودتر با شرایط لیگ برتر انگلیس سازگار شود.
کد خبر : ۳۶۶۱۴

 در چند روز اخیر به نظر می‌رسید که منچستریونایتد دیگر فرصتی برای جذب امرابط ندارد و حتی مدیر برنامه او هم از این وضعیت عصبانی و ناراحت بود. 

 

هشدار به ستاره جدید یونایتد: اینجا ایتالیا نیست

با این حال، مدیران این باشگاه موفق شدند در ساعات پایانی پنجره نقل و انتقالات با فیورنتینا بر سر انتقال این بازیکن به توافق برسند و او حالا به صورت قرضی و به مدت یک فصل راهی اولدترافورد شده است تا تجربه بازی در لیگ برتر انگلیس و ترکیب یونایتد را به دست آورد. 

 

 

فردیناند در پادکستش درباره جذب این ستاره مراکشی توسط یونایتد گفت: «تمامی بازیکنان باید سریعا با شرایط سازگار شوند و اگر او بتواند این کار را هرچه زودتر انجام دهد، فکر می‌کنم مشکلی نخواهد داشت. بازی در لیگ برتر انگلیس قطعا سریع‌تر از سری آ در ایتالیا است. 



او بازیکنی در سطح ملی است که عملکرد خوبی در دیدارهای ملی برای کشورش داشته است، بنابراین امیدوار هستیم که بتواند خیلی زود همه چیز را درک کند و تمرکزش را روی بازی بگذارد تا بتواند نمایش خوبی ارائه کند. بازیکنی مانند کاسمیرو با تجربه سال گذشته نشان داد که ممکن است به دلیل اخراج از زمین چند بازی را از دست دهد و شاید این خرید جدید بتواند با استفاده از این تجارب و فرصت‌ها در مسیر درستی حرکت کند.»

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها