۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹
بازدید:۹۳۳
صد آنلاین | جانشین فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری فردی که به یک شهروند و دو مأمور انتظامی در شهرستان کهگیلویه تیراندازی و آنها را مجروح کرده بود، خبر داد.
کد خبر : ۳۶۴۱۳

به گزارش صد آنلاین ، سرهنگ حمیدرضا اکبری با بیان اینکه این فرد در شهر یاسوج دستگیر شد، افزود: در پی کسب خبری از سوی یکی از شهروندان مبنی بر تیراندازی راکبان یک دستگاه موتورسیکلت در یکی از محله های شهر دهدشت، بلافاصله مأموران گشت کلانتری ۱۲ به محل اعزام شدند.

 

 

 

 


 

وی اظهارکرد: حین نزدیک شدن مأموران به محل حادثه، راکبان موتورسیکلت اعلامی که در خط مخالف خیابان در حرکت بودند به محض مشاهده ماموران با سلاح کلاشینکف به سمت خودروی پلیس تیراندازی و دو تن از مأموران را زخمی و فرار کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مأموران مجروح بلافاصله به بیمارستان اعزام شدند که حال عمومی آنها خوب است.

سرهنگ اکبری تصریح کرد: در تحقیقات پلیس مشخص شد عاملان حادثه قبل از رسیدن مأموران به محل تیراندازی اولیه، یک شهروند را با اسلحه از ناحیه پا زخمی کرده بودند.

وی ادامه داد: پس از این حادثه، بلافاصله شناسایی و دستگیری عاملان در دستور کار پلیس استان قرار گرفت تا اینکه عامل اصلی تیراندازی، توسط تیمی از پلیس امنیت عمومی، پلیس آگاهی و فرماندهی شهرستان بویراحمد با فرماندهی اینجانب، شب گذشته در یکی از محله های شهر یاسوج دستگیر شد.

،‌ جانشین فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: یک قبضه اسلحه کلاشینکف به همراه چهار تیغه خشاب و ۱۶ تیر جنگی و پنج تیر مشقی مربوطه، یک قبضه شبه کلت کمری و چهار دستگاه گوشی تلفن همراه از این فرد کشف شد.

4461/س

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها