۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵
بازدید:۱۹۵
صد آنلاین | رئیس سازمان آتش نشانی شیراز با اشاره تداوم عملیات اطفایی در حادثه آتش‌سوزی کارخانه فوم‌سازی شیراز، به تشریح اقدامات اجرایی شده در این عملیات پرداخت.
کد خبر : ۳۴۳۶۹

به گزارش صد آنلاین ، هادی عیدی پور چهارشنبه اول شهریور به خبرنگاران گفت: ساعت ۹ و ۴۱ دقیقه صبح امروز وقوع یک آتش‌سوزی در خیابان کارگر شهرک صنعتی شیراز به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده و تیم‌هایی به محل اعزام شد.

 

 

 

 


او افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که حریق در انبار مخازن گازوئیل و پنتان در یک کارخانه‌ی تولید ساندویچ پنل و فوم‌های صفحه‌ای در شهرک صنعتی شیراز روی‌داده‌ است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز با بیان اینکه به دلیل گستردگی حریق، تیم‌های عملیاتی اعزامی از ۱۷ ایستگاه با تجهیزات کامل و ماشین‌آلات سنگین و نیمه‌سنگین اطفائی و امدادی به محل اعزام شدند، گفت: این آتش‌سوزی با توجه به وجود مواد اشتعالزای فراوان، بسیار گسترده بود.

عیدی‌پور با اشاره به اینکه حریق با سرعت تمام سوله‌های کارخانه را در بر گرفته بود، گفت: تیم‌های عملیاتی با استقرار در محل از جهات مختلف نسبت به مهار آتش و جلوگیری از گسترش حریق اقداماتی را اجرایی کرده‌اند.

او اضافه کرد: همچنین در حال حاضر چند مخزن گاز تحت فشار در موقعیت آتش سوزی است که تمرکز نیروهای عملیاتی بر جلوگیری از انفجار این مخازن و آتش‌سوزی بیشتر است.

عیدی‌پور عنوان کرد: در حال حاضر نیروهای آتش‌نشانی از  ۱۷ ایستگاه و حدود ۲۵ دستگاه خودرو آتش‌نشانی، در محل حادثه حضور دارند و تخلیه‌ کارخانه‌ مجاور در حال حاضر انجام شده و عملیات اطفاء حریق و پیشگیری از گسترش حریق به سمت مخازن تحت فشار، به طور هم‌زمان در حال اجراست و اولویت با کنترل مخازن‌گاز تحت فشار است.

441/6

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها