آخرین اخبار
۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶
علت درد ستون فقرات ؛ درد هرمهره نشانه چیست؟
بازدید:۴۲۲
صد آنلاین | درد ستون فقرات و گردن نشانه‌هایی هستند از درد‌های پنهان در اعضای دیگر بدن شما. می‌دانید که درد در مهره‌های بالا یعنی چشم و زبان و علت درد ستون فقرات در مهره‌های پایین یعنی مشکل جنسی!
کد خبر : ۳۴۳۰۰

به گزارش صد آنلاین پیچیدگی اعضای بدن انسان و رابطه نزدیک تک تک اعضای داخلی و خارجی نمونه‌ای از شگفتی آفرینش انسان است. باورتان می‌شود که راز بزرگ در پشت بدن انسان دنیایی از راز‌ها را در بر دارد؟ به تصویر نگاه کنید تا بدانید که هر کدام از مهره‌های ستون فقرات با درد علامتی خاص هستند از مشکلات اعضای دیگر بدن.

 

 

علت درد ستون فقرات، یک درد و ده‌ها نشانه

پس از درد تلاش می‌کنیم تا آن را درمان کنیم که البته بی فایده خواهد ماند. در اکثر مواقع بهتر است بر روی ستون فقرات تمرکز کنیم. اگر کمردرد دارید، ببینید در کدام نقطه از ستون فقرات خود احساس درد می‌کنید. سپس این مسئله را بررسی کنید که در کدام یک اندام‌های دیگر بدن احساس ناراحتی می‌کنید.

 

مشکلات بینایی، شنوایی و مشکلات گوارشی می‌توانند ناشی از مشکلات موجود در مهره‌های گردن باشند. اگر هم احیانا دستانتان درد می‌کند، باید نگاهی به مهره‌های پایین‌تر از گردن بیندازید. مشکلات مهره‌های مربوط به بخش سینه می‌تواند موجب سردرد، درد در قفسه سینه، درد‌های کلیوی و معده درد شود.

 

 

مشکلات مهره‌های مربوط به کمر نیز می‌تواند موجب کمردرد و درد در ناحیه لگن شود. علاوه بر این مسئله، حتی در ضعف در پیاده روی نیز می‌تواند به این مهره‌ها مربوط باشد.

 

شما اگر به این رابطه مسلط باشید، می‌تواند در بسیاری از موارد عامل دردهایتان را بشناسید. کمی استراحت به این مهره‌ها می‌تواند کمک شایانی به شما کند.

اشتراک گذاری:
خبرهای مرتبط
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها