آخرین اخبار
۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶
برنامه محرم شهر میدان آزادی خوب بود ولی نباید میدان آئینی امام حسین علیه السلام را تحت الشعاع قرار می داد
بازدید:۳۲۷۴
صد آنلاین | برنامه محرم شهر با برپایی از کشتی سفینه النجاه و بین الحرمین و برنامه های آئینی کار خوبی بود که امسال در شهر تهران طراحی و اجرا شد و مردم شهر تهران از آن بهره مند شدند . اما نکته قابل توجه این بود که میدان آئینی امام حسین علیه السلام اساسا برای چنین کارهایی طراحی شده است و امسال برنامه محرم شهر می توانست آنجا برگزار شود و به میدان آزادی کشیده نشود .
کد خبر : ۳۳۳۴۴

به گزارش صد آنلاین ، برنامه محرم شهر با برپایی از کشتی سفینه النجاه و بین الحرمین و برنامه های آئینی کار خوبی بود که امسال در شهر تهران طراحی و اجرا شد و مردم شهر تهران از آن بهره مند شدند .

 


«محرم شهر» تمدید شد/برگزاری بدرقه زائران اربعین از میدان آزادی

 

اما نکته قابل توجه این بود که میدان آئینی امام حسین علیه السلام اساسا برای چنین کارهایی طراحی شده است و امسال برنامه محرم شهر می توانست آنجا برگزار شود و به میدان آزادی کشیده نشود . 

 

جا دارد مدیران فرهنگی شهرداری تهران در ابداع برنامه های فرهنگی به سنت ها و رفتارهای فرهنگی و مکان های مذهبی شهر تهران بیشتر توجه کنند.

 

البته به نظر می رسد اختلاف بین مدیران سازمان فرهنگی و هنری ومعاونت اجتماعی هم می تواند دلیل عدم اجرای برنامه محرم شهر در میدان امام حسین علیه السلام هم باشد چون متولی برنامه های این میدان سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است و معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در آنجا مسئولیتی ندارد .

 

 

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها