۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۴
بازدید:۱۱۰۶
فرمانده انتظامی شهرستان مشهد گفت: تصادف ۲ دستگاه سواری کوئیک و آریو در محور مشهد به سرخس۵ کشته و ۳ مصدوم بر جا گذاشت.
کد خبر : ۳۳۲۹۷

 سرهنگ احمد نگهبان گفت: حدود ساعت 24 شب گذشته در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر تصادف فوتی در کیلومتر 25محور مشهد به سرخس بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی"آبروان" برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

 

 


وی افزود: با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه سواری کوئیک با 3 سرنشین(زوجی جوان و پسر4 ساله شان) در حوالی سه راهی سنگ بست با یک دستگاه سواری آریو با 5سرنشین برخورد کرده است.

 

 

این مقام انتظامی بیان داشت: در این حادثه تمامی سرنشینان سواری کوئیک و 2 سرنشین14 و 22 ساله  آریو که مذکر بودند به علت شدت جراحات وارده در محل حادثه فوت و راننده و 2 سرنشین دیگر آریو نیز مصدوم و با کمک نیروهای امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

 

 

سرهنگ نگهبان عنوان کرد: علت این حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

 

 

وی افزود: در حادثه ای دیگر نیز در ساعت 21:30 دقیقه شامگاه پنجشنبه بیست و ششم مردادماه یک دستگاه تریلی حمل زباله در زیر گذر شهید آوینی اتوبان شهید بابانظر با یک دستگاه موتورسیکلت 3 پشته برخورد کرده که در این حادثه یکی از ترک نشینان موتورسیکلت به علت شدت جراحات وارده در محل فوت و 2 نفر دیگر مجروح شدند.

 

 

رئیس پلیس مشهد با ابراز تأسف از این سوانح دلخراش به شهروندان خاطر نشان کرد : سرعت غیر مجاز و انحراف به چپ ، قدرت عکس العمل راننده هنگام مواجه با خطرات را کاهش  می دهد و راننده در مقابله با خطرات  نمی تواند  به موقع  واکنش نشان دهد لذا از رانندگان عزیز تقاضا داریم همواره با سرعت مجاز، مطمئنه و توجه کامل به جلو رانندگی کنید تا شاهد وقوع حوادث تلخ رانندگی نباشیم.

انتهای پیام/21111w

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناصر
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷
چند روز پیش یه بنز از جلو زده بود به پشت یه تریلر تا شیشه زیر تریلر بود سه تا سرنشینش اومده بودن پایین تلفن دستشون بود میخندیدن احتمالا با پارتنرشون داشتن راجع به تصادفشون حرف میزدن.آره پول که داشته باشی قسمت و خواست خدا و خدا خواست و مرگ حقه و عمرش سر بود بی معنی میشه
پربیننده‌ها پربحث‌ها