۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱
عوارض خطرناک هلیله سیاه
بازدید:۲۵۳۸
صد آنلاین | مصرف هلیله سیاه در دوران بارداری به طور جدی ممنوع است و مصرف این داروی گیاهی ممکن است موجب کاهش تولید شیر مادر شود. از خاصیت هلیله سیاه این است که می‌تواند موجب کاهش قند خون بالا شود اما مصرف هلیله سیاه برای کسانیکه خطر ابتلا به دیابت و سندروم متابولیک را دارند توصیه نمی‌شود. همچنین مصرف هلیله سیاه را از دو هفته پیش از عمل جراحی باید قطع کنید. مصرف افراطی از هلیله سیاه ممکن است موجب اسهال موقا و برهی مشکلات گوارشی مانند نفخ و گاز معده شود.
کد خبر : ۳۲۱۶۳

مصرف هلیله سیاه در دوران بارداری به طور جدی ممنوع است و مصرف این داروی گیاهی ممکن است موجب کاهش تولید شیر مادر شود. از خاصیت هلیله سیاه این است که می‌تواند موجب کاهش قند خون بالا شود اما مصرف هلیله سیاه برای کسانیکه خطر ابتلا به دیابت و سندروم متابولیک را دارند توصیه نمی‌شود. همچنین مصرف هلیله سیاه را از دو هفته پیش از عمل جراحی باید قطع کنید. مصرف افراطی از هلیله سیاه ممکن است موجب اسهال موقا و برهی مشکلات گوارشی مانند نفخ و گاز معده شود.

 

 


مصرف هلیله سیاه برای خانم‌هایی که قاعدگی سخت و شدید دارد توصیه نمی‌شود. افرهدی که بیش از حد لاغر هستند و یا در هنگام انجام فعالیت‌های بدنی خسته می‌شوند نباید از هلیله سیاه استفاده کنند. اگر دچار اسهال شدید و بدن شما کم آب است از آن‌جایی که هلیله قابض است توصیه می‌شود که از آن مصرف نکنید.

 

 

خواص هلیله سیاه

 

خواص هلیله سیاه

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها