۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲
کنار وعده غذایی صبحانه ، ناهار و شام این صیفی را بخورید و از قند و فشار خون تا 100 سالگی آسوده باشید + بهبود 200 درصدی گوارش و معده
بازدید:۴۸۹۴۴
صد آنلاین | مصرف پیاز به دلیل خواص پیاز که برای سلامتی و بدن بسیار فراوان و مفید است توصیه می‌شود اما باید دقت کنید که زیاده‌روی و افراط در مصرف پیاز نیز منجر به عوارض و مضراتی می‌شود. پیاز دارای قند‌ها، ویتامین‌ها مانند A و C، مواد معدنی مانند پتاسیم، کلسیم و فسفر است. از جمله خواص پیاز می‌توان به مبارزه با سرطان، کمک به بهبود سلامت قلب، کاهش قند خون بالا، تقویت معده و بهبود هضم، حفظ سلامت استخوان، جلوگیری از آلرژی و کاهش التهاب، تقویت سیستم ایمنی، درمان اختلالات گوش، بهبود خواب، بهبود تنفس، بهبود سلامت چشم، بهبود سلامت دهان، تقویت مغز، درمان وبا، درمان تب، تسکین درد قاعدگی اشاره کرد.
کد خبر : ۳۱۹۰۴

به گزارش صد آنلاین ، مصرف پیاز به دلیل خواص پیاز که برای سلامتی و بدن بسیار فراوان و مفید است توصیه می‌شود اما باید دقت کنید که زیاده‌روی و افراط در مصرف پیاز نیز منجر به عوارض و مضراتی می‌شود.

 

 

 
 

 

عضلات مصنوعی با پوست پیاز ساخته شد | اینفو

 

پیاز دارای قند‌ها، ویتامین‌ها مانند A و C، مواد معدنی مانند پتاسیم، کلسیم و فسفر است.

 

از جمله خواص پیاز می‌توان به مبارزه با سرطان، کمک به بهبود سلامت قلب، کاهش قند خون بالا، تقویت معده و بهبود هضم، حفظ سلامت استخوان، جلوگیری از آلرژی و کاهش التهاب، تقویت سیستم ایمنی، درمان اختلالات گوش، بهبود خواب، بهبود تنفس، بهبود سلامت چشم، بهبود سلامت دهان، تقویت مغز، درمان وبا، درمان تب، تسکین درد قاعدگی اشاره کرد.

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها