آخرین اخبار
۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۲
دوری یک ماهه ملی‌پوش ایرانی از میادین؛

سامان قدوس در حسرت بازی می‌ماند!

بازدید:۳۳۹
هافبک ایرانی برنتفورد مثل تمام مسابقات لیگ جزیره در ترکیب امروز برابر کریستال پالاس حضور ندارد.
کد خبر : ۳۱۶۶

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه بازی‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر انگلیس، تیم فوتبال برنتفورد که سامان قدوس را در فهرست نفرات خود دارد، از ساعت ۱۸:۳۰ امروز به مصاف تیم رده دوازدهمی کریستال پالاس خواهد رفت.

سامان قدوس که در دیدار هفته گذشته مقابل آرسنال صدرنشین جزو فهرست برنتفورد قرار نگرفته بود، در مسابقه امروز برابر کریستال پالاس هم در لیست بازیکنان تیمش دیده نمی‌شود تا علاوه بر غیبت در ترکیب تمام بازی‌های این فصل لیگ جزیره، حالا از حضور تعویضی در مسابقات هم فاصله بگیرد!

هافبک ایرانی برنتفورد که در فصل ۲۳-۲۰۲۲ لیگ برتر ۹ بار به‌عنوان یار جانشین به زمین رفته و هنوز فرصت قرار گرفتن در ترکیب تیمش را به دست نیاورده، آخرین بازی خود را یک ماه قبل با حضور ۹۰ دقیقه‌ای در دیدار مرحله سوم جام حذفی انگلیس مقابل وستهم انجام داده بود.

سامان قدوس پس از دیدار حذفی مقابل وستهم، در سه مسابقه پیاپی برابر بورنموث، لیدز یونایتد و ساوتهمپتون به طور کامل نیمکت‌نشین بود و حتی به‌عنوان یار جانشین به زمین نرفت و پس از آن هم در مسابقه با آرسنال دور از فهرست قرار داشت.

تیم فوتبال برنتفورد با هشت پیروزی، ۱۰ مساوی و چهار شکست در این فصل ۳۴ امتیازی و تیم هشتم جدول لیگ برتر انگلیس است که در صورت پیروزی مقابل کریستال پالاس می‌تواند یک تا دو پله بالاتر برود.

1802956
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها