آخرین اخبار
۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۹
بازدید:۴۲۰
صد آنلاین | رئیس اداره تعزیرات حکومتی اردستان با بیان اینکه قاچاقچی سوخت در اردستان نقره‌داغ شد، گفت: متهم به پرداخت ۱۸ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.
کد خبر : ۳۱۱۸۲
 

به گزارش صد آنلاین ،  امید سلامی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران از کشف سوخت قاچاق در شهرستان اردستان خبر داد و اظهار داشت: یک تریلر نفتکش حاوی 32 هزار لیتر نفت گاز در شهرستان اردستان کشف و پرونده‌ای جهت رسیدگی در تعزیرات حکومتی تشکیل شد.

 

 

 


وی افزود: با توجه به گزارش واصله، بررسی‌های به عمل آمده و مدارک موجود اتهام راننده تریلر مبنی بر حمل سوخت، بدون رعایت تشریفات قانونی با استفاده از پلاک‌های جعلی و تقلبی با بررسی و رصد تصاویر دوربین‌های پالایشگاه محرز شد.

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان اردستان در بیان جزئیات حکم صادر شده برای قاچاقی سوخت گفت:  سوخت مورد نظر به نفع دولت ضبط شد و متهم به پرداخت 18 میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

سلامی ضمن اشاره به اثرات زیان‌بار قاچاق سوخت بر چرخه اقتصادی کشور و ایجاد اختلاف طبقاتی کاذب و ناامنی در جاده‌های کشور، تاکید کرد: تعزیرات حکومتی با هرگونه اخلال در نظام اقتصادی به ویژه قاچاق فرآورده‌های نفتی طبق قانون با شدت و بدون هیچ مسامحه‌ای برخورد و خارج از نوبت رسیدگی می‌کند.

 

 

 

 

4461/س

 
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها