آخرین اخبار
۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۷
بازدید:۱۸۷
صد آنلاین | فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری فردی که با ترفندهای خاص بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده و یک سال متواری بود، خبر داد.
کد خبر : ۳۱۰۸۵

به گزارش صد آنلاین ، سردار جلیل موقوفه ئی ۱۸ مردادماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در بی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با تماس تلفنی و اغفال و سوء استفاده از احساسات آنان اقدام به کلاهبرداری کرده بود، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان گرمسار قرار گرفت.

 

 

 

 

 


 وی ادامه داد: در تحقیقات پلیس مشخص شد فرد کلاهبردار طی تماس تلفنی با مال باختگان، مدعی این بود که یکی از اعضای درجه یک شما در تصادفی هولناک مصدوم شده و برای عمل فوری نیاز به پرداخت هزینه بیمارستان و تجهیزات پزشکی است و به این صورت با اغفال مال باختگان مبالغی را از آن ها دریافت و به کارت های متعدد بانکی واریز و توسط شخص دیگری از فروشگاه ها، مراکز خرید، پمپ بنزین و طلا فروشی ها خرید انجام داده بود. 
این مقام ارشد انتظامی گفت: با اشرافیت اطلاعاتی ماموران پلیس و تلاش شبانه روزی آنها و به کارگیری شیوه های نوین و هوشمندانه، هویت فرد کلاهبردار و محل اختفا وی شناسایی و تحت نظر قرار گرفت.

سردار موقوفه ئی با اشاره به اینکه متهم در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد، بیان کرد: در تحقیقات و بازجویی فنی پلیس مشخص شد متهم حدود یک سال پیش از زندان به مرخصی رفت و در غیبت بود.

وی با بیان اینکه مشخص شد متهم در استان های دیگر کشور بیش از ۱۵ شاکی خصوصی و پرونده های متعدد کلاهبرداری دارد ، اضافه کرد: تاکنون رقم کلاهبرداری توسط این متهم حرفه ای به ۱۰ میلیارد ریال رسیده است و تحقیقات تکمیلی در این زمینه همچنان ادامه دارد.

 موقوفه ئی از اعتراف متهم به کلاهبرداری از مردم با استفاده از تشویش احساسات آنان خبر داد و اظهار کرد: وی پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

 

 

 

 

 


4461/س

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها