۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲
بازدید:۴۴۶
صد آنلاین | رئیس پلیس استان بوشهر از کشف بیش از یک تن مواد مخدر در سال جاری در استان خبر داد و گفت: ضمن انهدام ۱۰ باند سوداگران مرگ یک‌هزار و ۳۴۹ متخلف در بخش‌های مختلف مواد مخدر دستگیر شد.
کد خبر : ۳۰۴۴۰

به گزارش صد آنلاین ، سردار حیدر سوسنی با بیان اینکه در حوزه قاچاق مواد مخدر بوشهر یک استان ترانزیت است اظهار داشت: با تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر در 4 ماه نخست امسال اقدامات مهمی در نقاط مختلف استان انجام شده است.

 

 

 

 


فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف یک تن و 235 کیلوگرم مواد مخدر در سال جاری تاکنون در استان خبر داد و گفت: در این عملیات‌ها یک‌هزار و 349 نفر شامل 35 نفر قاچاقچی و حمل کننده مواد مخدر، 289 نفر توزیع کننده و خرده‌فروش و 832 نفر معتاد عادی و 193 نفر معتاد متجاهر دستگیر شده است.

رئیس پلیس استان بوشهر از تشکیل یک‌هزار و 91 پرونده مرتبط با مواد مخدر در 4 ماه نخست امسال خبر داد و خاطرنشان کرد: در این عملیات‌ها 60 دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیف شد و 10 باند تهیه و قاچاق مواد مخدر در استان منهدم شده است.

وی با اشاره به پاکسازی محلات آلوده به مواد مخدر تصریح کرد: در سطح محلات استان بوشهر بر اساس مطالبه‌گری مردم شناسایی و پاکسازی نقاط آلوده در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفته که ضمن اجرا 488 مرحله طرح پاکسازی نقاط آلوده و تشدید برخورد با قاچاقچیان و توزیع‌کنندگان و خرده‌فروشان مواد مخدر، طرح ارتقا امنیت اجتماعی عملیاتی شد.

سوسنی بیان کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر به‌صورت شبانه‌روزی ضمن توجه به پیام‌های مردم از طریق سامانه 110 و انجام عملیات‌های گوناگون نسبت به برخورد با سوداگران مرگ، کشف مواد مخدر و پاکسازی نقاط آلوده اقدام می‌کنند.

4461/س

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها