آخرین اخبار
۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۷
بازدید:۲۹۹
صد آنلاین | فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف انواع لوازم بهداشتی قاچاق دپو شده در یک انبار به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در شهرستان گناوه خبر داد.
کد خبر : ۳۰۱۱۵

به گزارش صد آنلاین ، سردار حیدر سوسنی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مقابله با قاچاق را به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار داریم و در این راستا شاهد کشفیات گستره‌ای در سطح استان بوشهر هستیم.

 

 

 

 


وی افزود: پی کسب خبری مبنی بر اینکه فرد یا افرادی اقدام به دپو و نگهداری انواع کالا و لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در یکی از محله‌های شهر گناوه می‌کنند، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی قرار گرفت.

سردار سوسنی بیان کرد: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و نامحسوس، ضمن هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از این انبار شناسایی شده مقادیر قابل توجهی از لوازم آرایشی و بهداشتی فاقد هر گونه مدارک مثبته گمرکی کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و به به مراجع قضائی معرفی شد.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها