آخرین اخبار
۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶
بازدید:۴۴۸
صد آنلاین | فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از دستگیری فردی که خود را مامور پلیس آگاهی معرفی و از شهروندان اخاذی می‌کرد، خبر داد.
کد خبر : ۲۸۷۹۹

به گزارش صد آنلاین ، روز دوشنبه با اعلام این خبر افزود: برابر گزارش رسیده از مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، مبنی بر اختلاف حساب شخصی که خود را مامور پلیس آگاهی معرفی می کرد و با فردی دیگر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۹ اندیشه قرار گرفت.

 

 

 

 


وی افزود: ماموران با حضور در محل مغازه شاکی و تحقیقات لازم متهم را شناسایی و در محل دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز اعلام کرد: متهم در بازجویی های فنی به بزه ارتکابی خود اعتراف کرد و مقداری طلا و یک عدد شوکر، اسپری و چاقو از وی کشف شد.

اللهوردیان ادامه داد: همچنین در بررسی ها مشخص شد متهم ۱۰ فقره سابقه سرقت با یک دستگاه خودروی سواری داشته است.

وی اضافه کرد: متهم پس از تکمیل تحقیقات با معرفی به مرجع قضائی طی قرار مناسب روانه زندان شد.

این مقام انتظامی به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده چنین مواردی، به معرفی فرد به عنوان پلیس قانع نشده و جهت پیشگیری از سوء استفاده از نام پلیس با ۱۱۰ تماس داشته باشند.

دستگیری سارقان زورگیر موتور سوار در تبریز

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی از دستگیری ۲ سارق موتور سوار زورگیر که با تهدید سلاح سرد و یا قاپ زنی، اقدام به سرقت وجوه نقد و گوشی های گران قیمت موبایل از شهروندان می کردند، خبر داد.

سرهنگ محمد تقی سلطانی در تشریح این خبر بیان کرد: در پی وصول گزارش وقوع سرقت و زورگیری با موتورسیکلت در برخی مناطق شهر تبریز، به لحاظ حساسیت موضوع کشف به صورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

این مقام انتظامی اعلام کرد: کارآگاهان با اشرافیت اطلاعاتی، تعقیب و مراقبت شبانه روزی موفق شدند هویت و محل اختفا ۲ نفر از سارقان را شناسایی و در اقدام عملیاتی به صورت ضربتی آنها را دستگیر و به مقر پلیس آگاهی منتقل کردند.

سلطانی افزود: دستگیرشدگان که از متهمان سابقه دار هستند، در تحقیقات صورت گرفته به تعداد پنج فقره سرقت با شیوه و شگرد زورگیری با سلاح سرد و قاپ زنی اعتراف کردند و اموال و گوشی های مسروقه مکشوفه به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به مال باختگان تحویل داده شد.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه پلیس در تمام اوقات شبانه روز در راستای تامین امنیت مردم تلاش می کند، از شهروندان خواست تا با گزارش هرگونه موارد مشکوک از طریق شماره ۱۱۰، پلیس را در تحقق این وظیفه خطیر یاری کنند.

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها