آخرین اخبار
۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۴
بازدید:۸۷۲
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با اشاره به اهمیت دستگاه امام حسین (ع)، یکی از برکات آن را قدرت متحول کنندگی عنوان کرد.
کد خبر : ۲۸۴۲۵

حجت‌الاسلام "ادیانی" در مراسم روز یازدهم ایام محرم ستاد ساعس فراجا گفت: دستگاه ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) معجزه کننده است، متحول کننده است، داستان رسول ترک همدانی را همه می‌دانیم که چگونه عشق به امام حسین (ع) او را رستگار کرد و عاقبت بخیر از دنیا چشم فرو بست. نقطه عطف زندگی رسول ترک، آغاز ماه محرم است. از این دست تحولات کم ندیده و کم نشنیده ایم که اگر بخواهیم آن را به تحریر در بیاریم مشخص نیست چند جلد کتاب باید بنویسیم.

نماینده ولی فقیه در انتظامی در ادامه سخنان خود به سرگذشت طیب حاج رضایی اشاره کردند و خاطر نشان کردند نام «طیب حاج‌رضایی» در تاریخ نهضت اسلامی، یادآور مردانگی و جوانمردی است. طیب نظر کرده امام حسین علیه‌السلام است.

 

 


ریاست سازمان عقیدتی سیاسی اظهار داشت مردی خدمت امام حسین (علیه‌السلام) آمد و عرض کرد: من مردی گنهکارم و قدرت ترک گناه ندارم. مرا موعظه‌ای کن. سیدالشهدا (علیه السلام) فرمود: پنج کار انجام بده و هر چه می‌خواهی گناه کن اوّل: رزق و روزی خدا را نخور، هر چه می‌خواهی گناه کن-دوم: از ولایت و قلمرو حکومت خدا بیرون برو، هر چه می‌خواهی گناه کن-سوم: جایی را پیدا کن که خدا تو را نبیند، هر چه می‌خواهی گناه کن -چهارم: وقتی فرشته مرگ (عزرائیل) برای قبض روح تو می‌آید، او را از خودت دور ساز، هر چه می‌خواهی گناه کن-پنجم: وقتی مالک دوزخ تو را وارد جهنّم می‌کند، اگر می‌توانی وارد نشو، و هر چه می‌خواهی گناه کن.

 ریاست سازمان عقیدتی سیاسی تا کید کردند شهید «محمّدحسین یوسف الهی» عارفی است که در واحد اطلاعات عملیات لشکر ۴۱ ثارالله، مراتب کمال الی الله را طی کرد او مصداق سالکان و عارفانی است که به فرموده حضرت امام (ره)، یک شبه ره صد ساله را طی و چشم همه پیران و کهنسالان طریق عرفان را حسرت‌زده قطره‌ای از دریای بی‌انت‌های خود کردند. او شهیدی است که حاج قاسم در توصیف این شهید گفت دوست دارم تا مرا پس از مرگ در کنار او به خاک بسپارید.

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها