۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰
بازدید:۴۱۳
صد آنلاین | مدیرکل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: از روز گذشته و به دلیل وزش باد شدید و گرد و خاک 474 نفر از مردم منطقه سیستان به مراکز درمانی مراجعه کرده‌اند و 30 نفر هم بستری شده‌اند.
کد خبر : ۲۶۰۷۴

به گزارش صد آنلاین ، مجید محبی : وزش باد در سیستان ادامه دارد و سطح بالای وزش باد در هشداری که صادر شد مشخص است.

 

 

 

 


وی‌ افزود: وزش باد تا روز یکشنبه هفته آینده در منطقه سیستان استمرار دارد و امروز و فردا وزش باد با شدت بالا خواهد بود.

محبی عنوان کرد: به دلیل شدت بالای وزش باد، امروز ادارات منطقه سیستان با 2 ساعت تاخیر آغاز به کار کرده و برای فردا هم با توجه به بررسی وضعیت سیستان اطلاعیه‌های جدید صادر خواهد شد.

محبی عنوان کرد: طوفان و شدت بالای باد خسارت مالی نداشته چرا که این بادها مربوط به اقلیم منطقه سیستان بوده و به دلیل خشکی بستر تالاب هامون میزان ریز گردها بیشتر شده که مشهد، خراسان جنوبی‌ و شمالی را هم درگیر کرده است.

وی‌ عنوان کرد: طوفان، روز گذشته 235 نفر را راهی بیمارستان و از شروع طوفان‌تاکنون 474 نفر بر اثر وزش باد به مراکز درمانی مراجعه کرده‌اند‌ و 30 نفر هم بستری شده‌اند.

محبی افزود: آخرین اقدامات برای مقابله با وزش باد در سیستان تاخیر دو ساعته در آغاز به کار ادارات بوده است. اگر بخواهیم برای مدیریت بحران و به دلیل شرایط سیستان ادارات را تعطیل کنیم به دیدگاه استاندار خدمات رسانی به مردم مختل و حق سایر شاغلین و کسبه که در چنین شرایطی کار می‌کنند ضایع می‌شود.

 

4461/س

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها