آخرین اخبار
۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵
بازدید:۳۲۲
صد آنلاین | دبیر ستاد امر به معروف خراسان رضوی گفت: جمع آوری فضای باز کافه‌ها دستور ما نبوده و ستاد مشکلی با ادامه فعالیت کافه‌ها ندارد.
کد خبر : ۲۵۹۱۱

به گزارش صد آنلاین ، مهدی رضایی درباره جمع آوری فضای بیرونی کافه‌ها و ضربه اقتصادی به صاحبان آنها، اظهار کرد: مسئله‌ای که ستاد مطرح کرده به سال ۱۴۰۰ بر می‌گردد. با توجه به این موضوع که غذاخوردن در فضای باز از نظر اسلام آدابی دارد و راه افتادن بوی غذا مذموم شمرده شده است، از صنف کافه داران خواستیم راهکاری برای این مسئله ارائه دهند که این درخواست به دو سال پیش بر می‌گردد.

 

 

 

 


دبیر ستاد امر به معروف خراسان رضوی بیان کرد: سال ۱۴۰۱ نیز حداقل ۱۰۰ جلسه با صنف کافه داران برگزار شد و از آنها و متولیان امر درخواست شد به این موضوع رسیدگی کنند، اما متأسفانه افراد صنف، بجای پاسخ و راهکار درست، دست به دامان رسانه‌ها شدند.

وی تاکید کرد: تابحال هیچ کافه‌ای را پلمب نکردیم چرا که اعتقاد داریم امر به معروف دعوت به خوبی و نهی از بدی است و اقدام سلبی جزو کار ما نیست. بارها در این باره به مسئولان و صاحبان کافه‌ها تذکر دادیم. قرار نیست هر اتفاقی بیفتد صورت مسئله پاک شود. هدف ما جمع کردن کافه‌ها نبوده و نیست و هیچ کدام از جمع آوری کافه‌ها در حوزه وظایف ستاد نیست.

رضایی با بیان این مطلب که راضی به ضربه اقتصادی به کافه داران نیستیم تصریح کرد: برخی از کافه‌ها به این دلیل فضای بیرون خود را جمع کردند که قراردادشان تمام شده و دیگر تمدید نکردند. اگر راهکاری از سوی متولیان ایجاد شود قطعاً جمع آوری کافه‌ها را نخواهیم دید و از آنها حمایت خواهیم کرد.

 

 

 

 

 

4461/س

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها