آخرین اخبار
۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
بازدید:۱۵۰۳
صد آنلاین | باشگاه روستوف رقم بیشتری نسبت به استقلال برای جذب محمد محبی به سانتا کلارا داده است.
کد خبر : ۲۵۸۸۸

مبلغ پرداختی رضایت‌نامه محبی مشخص شد

به گزارش صد آنلاین ، محمد محبی فصل گذشته حضور قرضی در استقلال داشت که برای قطعی شدن انتقال او به جمع آبی‌ها، باید علاوه بر تسویه مبلغ دوران قرضی، ۶۰۰ هزار یورو به سانتاکلارا پرتغال پرداخت می‌کرد که این اتفاق نیفتاد تا روستوف روسیه وارد شود و این ملی‌پوش ایرانی را به خدمت بگیرد.

 

این ملی پوش که در دوران حضورش در استقلال هشت گل در ۲۸ مسابقه لیگ برتر به ثمر رساند و دو گل هم در جام حذفی زد و یکی از بهترین‌های فصل گذشته آبی پوشان بود، به دلیل عدم پرداخت مبلغ رضایت نامه‌اش توسط این تیم نتوانست انتقال قطعی از سانتا کلارا داشته باشد و در نهایت مجبور به انتخاب روستوف روسیه شد.

 
 

در شرایطی که باشگاه استقلال می‌توانست در کنار تسویه حساب سال قبل با سانتا کلارا، رضایت‌نامه محمد محبی را با پرداخت مبلغ ۶۰۰ هزار یورو در سه قسط دریافت کند، این کار را انجام نداد تا روستوف روسیه با مبلغ بالاتری این بازیکن را به خدمت بگیرد.

 

محمد محبی در مصاحبه با فوتبال برتر در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه باشگاه روستوف روسیه مبلغ ۸۰۰ هزار یورو را به سانتا کلارا پرتغال برای دریافت رضایت نامه او پرداخت کرده است، گفت: بله، همین حدودها را باشگاه روستوف پرداخت کرد.

 

او در خصوص مدت قراردادش با باشگاه روستوف نیز عنوان کرد: قراردادم سه ساله است.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها