آخرین اخبار
۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۰۵:۰۷
بازدید:۱۵۲۳
مراسم اجتماع عفاف و حجاب، به مناسبت هفته گرامیداشت عفاف و حجاب و حادثه مسجد گوهرشاد در پیاده‌راه فرهنگی رشت برگزار شد.
کد خبر : ۲۵۳۶۱

 اجتماع باشکوه بانوان خطه گیلان به‌مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب و بزرگداشت شهدای حادثه مسجد گوهرشاد، اجتماع باشکوه خانوادگی عفاف و‌ حجاب در میدان شهدای ذهاب (شهرداری رشت) برگزار شد.

 

 


محمد جلائی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان در این مراسم با بیان اینکه میدان شهدای ذهاب رشت قدمگاه شهدای گیلان و سردار شهید حاج قاسم سلیمانیاست اظهار کرد: پیکرهای پاک بسیاری از شهدای دفاع مقدس از همین مکان تشییع شده و همین موضوع نشان‌دهنده اهمیت این مکان است.

وی با اشاره به اهداف دشمن به دو قطبی‌سازی جامعه و تبدیل ایران به عراق‌ و سوریه‌ بیان کرد: مردم با ایمان و ولایتمدار گیلان در طول تاریخ ثابت کردند که پای دین، اعتقادات و وحدت و همدلی‌شان ایستاده‌اند و ملت ما دشمنان خود را می‌شناسند و مقابل آنان خواهند ایستاد.

 

 

وی با تأکید براینکه اجتماع عفاف و حجاب پاسداشت حکم الهی و شأن انسانی، مقام و ارزش حیاء و عفت تصریح کرد: رعایت حجاب و پوشش شرعی نیز یکی از احکام خداست و قانون ما هم برگرفته از آن است و به آن دسته اندک که حکم الهی را نادیده می‌گیرند هشدار می‌دهیم که در دام دشمنانی که جامعه خودشان را با برهنگی تباه کردند، نیفتند چراکه غرب این مسیر را طی کرد و امروز چیزی به نام والدین ندارند.

211111e

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها