آخرین اخبار
۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۸
بازدید:۷۱۰
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری مردی که از شهروندان با استفاده از موتورسیکلت سرقتی و تهدید با سلاح سرد زورگیری می‌کرد، خبر داد.
کد خبر : ۲۳۳۵۶

رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری مردی که از شهروندان با استفاده از موتورسیکلت سرقتی و تهدید با سلاح سرد زورگیری می‌کرد، خبر داد.

 

 

 


سرهنگ  محمد گودرزی گفت: ماموران عملیات کلانتری ۱۳۷ نصر در حال گشت زنی در محدوده خیابان کسروی تهران بودند که به یک موتورسیکلت هوندا تکرو که افراد گذری از خیابان را زاغ زنی می‌کرد، مشکوک و تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار می‌دهند.   وی افزود: متهم در همین حین به طرف خانمی که در حال گذر از خیابان بوده حمله ور و با تهدید سلاح سرد گردنبند وی را زورگیری می‌کند که ماموران به سرعت برای دستگیری زورگیر وارد عمل شده و متهم به محض رویت خودروی گشت با موتورسیکلت از محل متواری می‌شود. این مقام انتظامی گفت: با اجرای طرح مهار و اعلام مشخصات متهم به دیگر گشت‌های انتظامی، موتورسیکلت متهم متوقف و وی در یک عملیات منسجم و پلیسی دستگیر می‌شود.

 

 

سرهنگ گودرزی افزود: در بررسی‌های بیشتر از متهم یک قبضه سلاح سرد کشف شد و مشخص شد موتورسیکلتی که متهم با آن اقدام به زورگیری می‌کرده مسروقه بوده و دارای سابقه سرقت از شهرستان رباط کریم است.  رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: متهم ۳۲ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و ۱۰ فقره سرقت طلاجات از بانوان اعتراف کرد.  وی با بیان اینکه متهم سوابق متعدد در امر سرقت داشته است، افزود: در این رابطه ۲ شاکی شناسایی و دستگیری مالخر اموال مسروقه در دستور کار پلیس قرار دارد.

 

 

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها